Vin med the girls, Thihi

I fredags var det dags för en kväll med min brors flickvänn(Mickis) och hennes söta kompisar, Heidi, Katrin och Jaqueline, att dicka lite vin å snacka skit som på den gamla goda tiden.





Blev som vanligt på holländarn vi höll till.
De som var med förutom tjejerna var Jag (Danne) Julle och Nicket för en stund.
Johanna och hennes goda vänner var med ett tag men smög sedan in och gömde sig på J:s rum. Fjant!




Under kvällen hände det märkliga saker.

Först fick julle för sig att klippa kreditkortet!

   

Sen gjorde Nicket och Julle ett vad med inspiration från en tv serie vid namn South park, där dom skriver ett kontrakt, att om julle vinner så ska nicket slicka julles kulor i mins 30 sec. Om julle förlorar blir han skyldig nicket 10 dollars.

Så här ser iaf kontraktet ut



Klockan gick men ack inte så snabbt och snart kom våra vänner Charlotta och Mimmi över.

Dansade och sjöng tills vi fick nog och bestämmde oss för att dra ut.
Med lite övertalning följde jag och julle med till snaps..
Inte min typ av ställe men det hände en jävligt rolig grej som jag bara måste berätta om





Inne på dansgolvet står min tjejkompis och dansar då en kille försöker dansa med henne. ALDRIG tänker jag och hoppar emellan. Killen börjar då dansa in i mig och jag börjar putta tillbaka. Tillslut lackar killen ur och puttar till mig en aning hårdare. Inte okej och jag puttar tillbaka. Som kul är ramlar killen då in i en annan kille som börjar putta tillbaka på honom och ett bråk brister ut mellan de 2.
Oj... stog jag kvar som segrare med tjejerna ??? ojdå fjant!
Blev så lycklig att vi bestämde oss för att åka hem.

Hemma var efterfesten igång med Apan lee, nisse, chalotta, mimmi och några mer.

Röjde på som fan men avslutade med en nattpizza.

Helt fucking lovely!



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ascoolt att bråka

2009-01-27 @ 23:27:25
Postat av: lilsis

"Blev så lycklig att vi bestämde oss för att åka hem."



Hahaha!

2009-01-28 @ 01:29:57
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Anonym

katrin är fett snygg!

2009-01-28 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0