Ström av (är ett) brott!

Nisse kunde inte hålla käften men ändå....

Måndag mogron, första dagen på veckan.
Mycket på jobbet och sliten efter helgen.
Lyckades iaf ta mig igenom dagen och slutade vid 8-tiden.
Hem, byta om och sen ner till gymmet i nacka. Träna rygg och därefter besöka solarieöarna.

ÄNTLIGEN hemma, trött och hungrig som feen, började laga middag vid halv 11-tiden. Pasta, ägg och köttbullar skulle det bli. Lagade även lite extra för att ha med mig till jobbet som lunch då pengarna nu verkligen är slut.
Halvvägs till att maten skulle vara klar så POFF och all el i våran lägenhet var borta.

Har hänt en gång tidigare men då på en fredagkväll. Å nu ere så att vi bor i en företagslägenhet där det förutom vi, bara finns företag. Därför fanns det då ingen hemma och vår huvudpropp fanns nånstans förutom i våran del.. Så det var bara att slänga in all mat i flaket på bilen och sätta sig i soffan å rulla tummarna.
Måndag var huset fullt igen och vi lyckades lokalisera vår huvudpropp på våningen under oss.

Tibax..
Min mat som nästan va klar blev nu bara att släng. JAAAA :(

Istället fick jag gå ner till vår käre vän Mc Donalds.
2 mc-sallad, sen var det bara att sätta sig i trapphuset och äta.
Avslutade även med en romantisk dusch med 2 tända ljus.

Slutade tyvärr inte här.
kl 04.30 började vårat alarm att pipa. Höga singnaler 1 gång i minuten, varnade typ för att den gick på batterier som antagligen började ta slut.
Min bästa kväll/natt på väldigt läng. Sov verkligen jättebra.

                                                


                                                                         FUCK YOU GOD

                           

Puss eran egna pungis!

Kommentarer
Postat av: fredde

jag som en stock.

2009-01-21 @ 01:04:43
Postat av: Nemen..

Tända ljus? Myskillen då!

2009-01-27 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0