Stampa med leroy

Lördag och kroppen mår som vanligt toppen.
Upp ur sängen, bakisäta, städa, duscha, bestämma kläder och sen vare dags igen!

Ikväll kommer vår käre Simbas och Tanja förbi för lite förkrök och sedan utgång ovanligt nog!

Julian och jag (KungLjunkan) blev så glada när tjejerna kom att vi började rida på varandra.




Sen tvingade Simbas oss att shota.




Efter nån timma tittade 2 tjejer till förbi, Simbas kära vänner. Kommer dock inte ihåg vad de heter.



Julian och jag bjöd som vanligt på allsång med Backstreetbög.
Sen ville julian ta hoppkort men deras tajming var väll kanske inte den bästa.....


 

Sen visade julian upp det nya modet. FreddieG samtycker nog inte?





Som avslutning på förkröket körde vi en liten gruppdans. Dansa med Leroy. Det gick bra, tjejerna var otroligt duktiga.



Sen försvann vi alla till stures och röjde på. jag blev en nypa dyngrak och pratade så gott som med alla trevliga människor.
Det var en bra kväll med bra människor. Men som allting så tog även denna kväll slut toch vi begav oss hem med lite fyllemat och tittade på ett avsnitt Playa del sol, en helt underbar svensk serie!! Du ba måste se den!!!!!
Lungt och stillsamt tills lilsis kom hem med sitt gäng.
Rockband på och julle försvann illa kvickt...


Världens bästa efterfest!!!

Jag blev döledsen och vaknade sedan upp dagen efter med feber! Allt tack vare Julian som övergav mig!!
Damn u Julian, DAMN YOU!!!

/ Dannieboy


Kommentarer
Postat av: Don Juàn

Förlåt Danne, men jag får kalla kårar av det där jävla rockband :P

2009-01-29 @ 08:22:34
Postat av: Fredde

det är bara för att du är sämst

2009-01-29 @ 18:44:29
Postat av: Nissä

Julian vi ska skicka dig på trumkurs.

2009-01-29 @ 22:47:30
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0