Nån gång en tidigt sommar

....var jag och några prsboys ute och festade en gnutta. Kommer inte ihåg hela kvällen eller vilka som var med.
Vet bara att det var jag(Pungis), Jerker, Julian och hans dåvarande ragg,Camilla!




Vi var på Ambassaduer och festade. Som vanligt kunde jag inte hålla mig från scenen!



Kvällen blev natt, natten tog slut och fyllematen tog vid.
Men Jerker ville först fixa brudar för efterfest i årsalägenheten då fredric var bortrest.
Så jag fixar fyllematen och Jerker fixar chicks


                                                         Mc  Donalds som alltid finns där som ens bäste vän
                                                                 

Sen vare bara att säga hej till de snygga ryskorna som Jerker fixat



I taxin hem har jag nog aldrig garvat så mkt. fy fan vilka fula tjejer, ni skulle hört dom prata. Den klasiska ryska brytningen... hello, my name is olga, i´m from russia...

Efterfest i lägenheten och 5 min senare deckade jag medans Jerker gick in i freddans rum hade hade samlag med tjejen till vänster på bilden. Hans ursäkt var, - Hon hade fin rumpa!


Själv hade jag somsagt deckat i min säng men vaknade upp av att den blonde pojkryskan ligger brevid och tar på min kropp samt smeker mina läppar med sina svettiga fringrar.
Som tur var, blev Jerker precis klar och räddar mig.
Slutar med att Jerker och jag lägger oss i sängen tillsammans och börjar mysa, nästan kysser varandra för att få tjejerna att gå.

Tack och lov så gör dom det också,
Det sista ryskorna säger eller rättare sagt skriker innan dom slänger igen dörren kl 05-06 på natten är:

Jävla bögar!

Aha! Hellre bög än dom där, men kul var det.
Måste vara den fulaste bruden Jerker någonsin legat!
Tack och hej, ryssäckeltjej



Puss från mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuuundra vem det kan vara som låg med en ful brud och sedan skyller på att hon hade fin rumpa, han har aaaaldrig gjort det förr!

2009-01-21 @ 08:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0