Mission Jerker

Hej alla glada, här händer det inte så mkt men jag ska nu försöka rycka upp den här sketna sidan. Vi börjar med helgen då jag hade ett mission. Att fixa ligg åt Jerker.
Fredagen kom och jag hade med hjälp av mina kära vänner skrivit upp mig(Daniel) + Jerker på ett antal klubbar här i underbara sthlm.

Kvällen började med lite förkrök på holländargatan där även Nicket gjorde oss sällskap innan han skulle hem å snutta kudden.
Vid 12 tiden var det dags och vi gick först förbi Klubb Ego, ett ganska skétet litet ställe, fanns ett par damer men de flesta verkade redan ha sina killar där och det resulterade nästan i bråk så vi gick vidare.

Till magenta stegade vi och utanför mötte vi upp 2 små damer som vi sedan tidigare kännt.
Dansade runt och blåste ölskum på folk vilket nästan resulterade i ytterligare ett bråk men även denna gång kom vi undan.
Inge napp och Jerker ville gå vidare.

Ambassaduer nästa.
De 2 tjejerna gjorde oss sällskap tillsammans med ett MÖRKT dansgolv. Bra musik men utan framgång hos damerna så Jerker tyckte vi skulle dra med de 2 tjejerna på efterfest.
Efterfest Holländargatan wiiieee.
Tyvärr är det första som händer att tjejerna kollar buss för hemfärd.
Jerker tröttnar och slår på Hej då med Fronda och jag och Jerker brister ut i allsång samt att jag kanske bjuder någon på en shot calypsopolsvatten - Ayia napa :D



Vem e Jerker?

Hej då tjejer och hej till en underbar pizza samt en kebabtallrik kl 0500 ;)

Lördagen består mestadels av soffliggande med tillslut börjar drickandet igen. ikväll är vi ett större gäng. Jag Lee Freddie Jerker och 2 damer tar oss till stures vid 1 tiden. dansar dricker och har kul. Mission Jerker går dock sådär.
Men som från ingenstans, räddaren, tjejen som alltid fixar tjejer åt oss, Jossan ringer. Efterfest hos er! har med mig ett par damer. Jag å Jerker nästan springer därifrån. Väll i tunnelbanan där vi står å väntar börjar fyllan ta vid och vi börjar sjunga allsång - Backstreetboys - whish backstreetboys gay. Får nästan ragg då en tjej nästan kastar sig över oss och råder oss till att införskaffa en mössa där man kan slänga pengarna. (spear som change plz).




Vem kan Jerker vara?


Tjejerna dycker upp och vi hinner knappt komma inför dörren hemma innan Jerker kastat sig i säng med en SÖT tjej.
tiden tickar och efterfesten blir starkare då freddie å lee kommer tillbaka med tjejerna + att Mark Tina och nån kille till kommer.
Kvällens musik var helt underbar och innehöll musik som dr bombay, auqa mm.
Blir sedan inryckt till toaletten av Jerker där han berättar att han nu fått till det men ångrar sig och vill inte längre ha sex......????


Jag och Julian rekonstruerar av hur det skulle kunnat sett ut. Betyder verkligen inte att Julle e Jerker



jahaaa.... fyllerkäk javisst! kvällen slutar inte här... nere vid vasagatan möter Jerker sitt ex som får honom att må som en gud.
Mission Jerker lyckades men frågan är om vi inte hade lyckats, hade då Jerker varit lyckligare?

För att trösta lite bjöd jag på Gröna pannkakor dagen efter som såklart blev succé.



Puss och kram från er älskade och lycklige Gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0