Julle vs Danne

Då var det dags att göra stan osäker igen då.
Ikväll var det bara jag och Julian som pallade.
Planen från början var att möta upp julle gamla vän Emelie men det blev aldrig riktigt så. Istället förkrökade vi 2 på holländarn.
Rosévin och  wich backstreesboys is gay gjorde kvällen till en bra början.


Vi sunger med i låten





Sen var det dags att dra ut och idag gick det bara inte att misslyckas.

        


Sture blev stället och 160 kr senare satt vi i baren med en varsin öl och snackade goda minnen innan dansgolvet fylldes.
Helt okej damer men inget närmande, konstigt nog.....

Vi drog upp till den nya baren  och där kunde julle inte hålla sig borta från bartendern.
Här ser vi julles leende då han nyligen fått sin hand borttagen från hennes tutte :D





Lite senare stötte vi på Mimmi, Marie och Mira, gamla vänner från skolan.
Julian försökte ta en bild på oss 2 plus mimmi men det gick väll sådär va?





Vidare till dansgolvet och säga hejdå till 2 ganska sköna med ack inte så snygga tjejer.


Dags att gå vidare och solle ville tyvärr att man skulle vara 25 år för att komma in så vi tänkte då bege oss till magenta men på vägen råkade vi gå förbi ett skyltfönster som julle skulle olla och det feta stället ICE.



Efter 10 min tjat lyckades jag få med Julle till Ice, här skulle vi lätt får ragg.
Men konstigt nog var det korvfest denna kväll på ice... å inte vilken korvfest som helst heller utan den mörka sorten.
Ja va roligt tyckte julle och vi rocka loss inne på det nice dansgolvet.


      



Kl blev 3 och vi gav upp.
Äntligen fyllemat och vi nästan sprang till det nya favvostället. Pizza mitt i natten är fan det bästa på riktigt länge.



Hem, sätt på en film och vips så kom Jerker över med en tjej som både jag och julle sucktade efter med icke!!

Slutet skit allting skit!!

Bättre blev det inte idag heller Jag, julle och nisse (som kommit över) begav oss till en thaibuffé på kungsgatan.
Allt jag åt smakade verkligen skit. Gå aldrig dit stället suger så jävla hårt. tillomed vattnet smackade bajs. varmt å vidrigt!!

Ikväll blire hockeybockey och film med boysen.
Just nu är alla  en aning kåta och sitter å jublar till Fear faktory med miss amerika brudar.

slick å kyss nu ska jag äta nudlar för 5 kr som garanterat kommer vara godaren är skitbuffén


Kommentarer
Postat av: Anonym

så nissä va jerker i lördags? haha

2009-01-19 @ 08:31:30
Postat av: Anonym

ingen som sagt

2009-01-19 @ 09:51:25
Postat av: Nissä

Shit man måste ju verkligen vara einstein för att räkna ut jereker där... De där va inte ok pungggren!

Jerker är sekretessbelagt!

2009-01-19 @ 15:36:08
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Pungis

Jag har inte sagt vem det va, bara att du kom över dagen efter för att äta buffé......

Kan ha varit vem som helst..

Skulle du som inte varit ute komma över kl 0300?

Känns sådär

2009-01-19 @ 15:38:05
Postat av: Nissä

Ja okej då... jag va inte jerker iaf =)

2009-01-19 @ 16:40:54
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0