Gotland 08!!

Äntligen!!

Ska nu försöka återberätta vad som hände på goldand v30 -08.
Ganska svårt att komma ihåg allt som hände då det hände grymt mkt kul.
Lätt bästa resan genom tiderna!

Resan startade som vanlig på holländarn. Alla var där förutom jag(Daniel) och Mikey.
1 vecka innan gotland tog jag ledigt, hade bestämt mig för att fixa till min Bmw cab så vi kunde ha med oss den...
Tyvärr fanns det ingen motor i bilen veckan innan men jag bokade iaf besiktning till fredagen samma dag som vi skulle åka.
Gick ganska bra, fick ihop bilen med en ny motor men när vi äntligen var klara så fick vi ett litet problem då däcket bara satt på 2 bultar så vi lämnade fanskapet hemma och tog Freddes och Eriks bilar ist!

Kom hem sisådär 10 min innan avresa och packade väskan samt duschade!
Gänget var inte så taggade som man hade hoppas men vi kom iväg iaf.
Åkte som vanligt med nattfärjan.



När båten anlände åkte vi direkt till Fredde å Lillsis stuga som vi fått låna av deras Morfar!
Grymt ställe med egen innegård och anstlutning till ringmuren!


Köpa öl,vin & sprit sen vart det dags att besöka kallis- afterbeachen!
tyvärr blev vi lite sena och fick stå i kö i ca 2 timmar innan vi gav upp.
Galet mkt folk, var fortfarande v29 sthlmsV:an.
I vanliga fall hade vi varit där hela den veckan men det blev för mkt rika snorungar för oss.

Aja, kallis på lördagen sket sig så jag tror vi gick hem åt lite och sen började drickande inför kvällen.
Jag och Nisse drog iväg för att köpa typ cigg vid torget 2 min från stugan. där hittade vi ca 15 st 14 åringar som vi drog med på vår förfest. Tyvärr var det inte så uppskattat men en kul grej.



På kvällen bjuds det på Drinkleken Ring of fire.

Nisse blev kastrullfull och ville hävda sig genom att visa att ävan han kunde röka.



Han hann även med att tillsammans med sina 2 kompisar visa hur riktiga backstreetgays gör


Gay?

Dags att gitta till Burmeister men vi han icke lång innan Nisse + vi säger Joel & Nicket skulle vandalisera ett stackars stenfår.
Grannarna rasande och jag fick ta skiten samt ställa tillbaka fåret på dess rätta plats.
Tack!


I bakrunden ser man hur oskyldig lille Nils är där han sitter på det stackars fåret.

Leave the sheep alone!!!

Här är även bilden Nils tar på kortet ovan.. mkt fin Nils, verkligen



Ner på Burmeister och ställa sig i den underbara Vip kön. Lovar den var längre än den vanliga kön.
Tillsist kom hälften in men fick till sin förvåning ändå betala. Tur att man låter andra gå före för jag kom in gratis :D

Vissa röjde och vissa röjde lite mer.

Så här såg Freddie och Johanna ut innan dom avslutade på klubben.

Sry lillsis

Senare på efterfesten får Jerker fett på sylen medans Greger ligger i rummet brevid och onanerar. Han har dock förnekat detta.

Godnatt och tack för Lördag!


Puss pungis

Kommentarer
Postat av: blabkla

Det var dag 2!

2009-01-29 @ 23:21:30
Postat av: Anonym

vad?

2009-01-30 @ 00:34:27
Postat av: nabab

Nisses kommentar som konstigt nog försvann!

2009-01-30 @ 00:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0