Födelsedagsfest holländargatan

Då var det dags för Jossan våran kära tjejkompis som göder oss med brudar, att fylla 20.

Freddie och jag (Danne) ställde upp med festen.
Från början skulle det bara vara en liten lugn fest men slutade med 40-50 pers. Å vi som inte skulle ha mer fester....




Nisse visar vart huvudet ska vara trost en alkoholfri kväll

.

Kl blev 10 och de första boysen ramlade in. togs sig en sup och snart va festen i ful fart.
Många gamla vänner dök upp vilket vara jävligt skoj.
Dansade å sjöng långt in i natten.


Dansgolvet fylldes!

Jag som inte skulle dricka eller inte dricka så mycket blev aprak.1 liter sprit & 1 liter rosé vin senare hade jag lyckats få iväg 6 sms till en viss person. Bra jobbat Danne.
Jag måste sluta dricka. slänger bara i mig mer och mer. För varje gång gör jag bort mig mer och mer.
Det måste finnas ett slut på det här!



Nykter?

Nu är det bakisdagen och här sitter jag i min säng och tänker - Nu då? Vad ska man göra ikväll?
Nån söt tjeje som vill mysa och kolla en rulle? inte det nej!

VAD FAN GÖR MAN DÅ OM MAN INTE GÅR UT?

Julle försöker få med mig ut med några tjejer och det lär bli exakt det jag gör!
Jippi!

Hursomhelst hade jag jävligt skoj igår även fast det fanns många små tjejer som INTE kunde hålla fingrarna borta från andras dricka eller låta bli att spilla överallt.
Och till dig dryga tjejen, GO FUCK YOURSELF!!!!!



        

Grattis igen Jossan. We love u long time!

Puss från killen som inte vill festa mer.


Kommentarer
Postat av: jossan

tack för en toppen kväll!! <3

2009-01-18 @ 12:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0