Datetips!

Ikväll var jag på dejt.
Det var mycket länge sen, eller har jag egentligen nånsin varit på en "riktig" dejt?
Hur som helst så på väg till dejten känner jag hur jag börjar bli lite nervös.
Jag skickar därför sms till Freddie å Punggren för att skaka av mig lite nervositet.
Jag får svar direkt...
Freddes svar: "Messa dejtcoachen på 118100 för pepp"
Punggrens svar: "Ta det lungt gubben... Det värsta som kan hända är att hon tycker att du är helt dum i huvudet och att det var den sämsta dejten ever! Lycka till!"

Schysst backup dudes!
Ringde danne efteråt för att berätta hur det gått. Han hade då gjort iordning en fet middag och precis när han skulle börja steka vad-det-nu-var så gick elen, de får först tillbaka den imorgon. Och vilka bor där? Fredde å danne!

Så grabbar, nästa gång jag ska på dejt får ni fan ge lite bra tips, annars bestraffar elguden er omedelbums!


Elguden?

// Nissä



Kommentarer
Postat av: Pungis

Du ska tacka mig! först visar du mitt sms och vad händer.... hennes första skratta!!! Sen när du inte vet vad du ska säga berättar du om punggren tatueringen och vips så skrattar hon igen....



be my gest!

2009-01-21 @ 00:37:17
Postat av: King Julian

Danne, jag kommer skicka mess till dig på min nästa dejt som kanske händer om 3-4 år :P

2009-01-21 @ 08:03:57
Postat av: Pungis

DÅ kommer jag att svara

2009-01-21 @ 10:35:54
Postat av: Nissä

Heter det "hennes första skratta"?

Å julle, tvärt om.. det är nu du har chans å dejta, om 3-4 år är du gammal å grå!

2009-01-21 @ 15:19:34
Postat av: Agnes

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 04:04:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0