Analklåda!!!

Om ni brukar se på tv så kan ni inte missa reklamen om Analklåda.
När vi först fick syn på den kunde vi inte hejda oss och det blev en massa tjat om just klådan i analen!

Lite info om analklåda:

Analklåda är ett vanligt tillstånd. Ofta hittar man ingen klar orsak. Många gånger är klådan ett tecken på annat sjukdomstillstånd i ändtarmen. Allt som orsakar fuktighet i analregionen bidrar till analklåda. Förstoppning med ofullständig tömning av tarminnehållet kan leda till fuktighet och klåda genom att ändtarmens slutmuskelfunktion störs. Likaså kan hemorrojder, sprickor och fistlar (kanaler från ändtarmen) vara förenade med fuktighet och analklåda. Andra orsaker kan vara diabetes, svamp eller överdriven hygien med irriterande tvål.

Analklåda hit och analklåda dit.
En dag när jag och Jerker är ute äter mat så råkar vi gå förbi ett apotek. Vad gör du Jerker?
Jo han går in och köper AC3 Comport

AC3 Comfort:
Ac3 Comfort är utformad för att underlätta för användaren genom en enkel applicering. Gelen levereras i en flaska som på ett enkelt och snabbt sätt fyller den bifogade applikatorn. Detta gör att man alltid får en exakt dos samtidigt som man slipper använda fingrarna för att smörja in gelen.

Jerker påstår dock att han aldrig andvänt den.
Troligt, då den kostar 200 spänn.....hur vet jag då det?

http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=4566&ProductSKU=233072&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo så ingen tror det är jag :D

Puss/pungis


Kommentarer
Postat av: J

har hört att en viss person gillar fingrar i rumpan så måste va han :D

2009-01-21 @ 21:12:57
Postat av: Anonym

Menar du det som hände med en viss emma?

2009-01-21 @ 21:14:00
Postat av: Anonym

jag använde aldrig dem... sant.



det var långa kanyler man skulle trycka upp i arslet

2009-01-21 @ 21:29:25
Postat av: Nissä

Det värsta var att du behöll hemligheten om vem som hade köpt den där grejen i ett halvår punggis!

2009-01-21 @ 22:50:42
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick ju inte säga.. jerker skämdes

2009-01-21 @ 23:07:17
Postat av: Anonym

genom nils kommentar försöker han ta bort blickarna från sig själv. jag däremot låter mig inte luras. jag är helt säker på att jerker är nils denna gång!

2009-01-22 @ 15:42:08
Postat av: lilsis

genom nils kommentar försöker han ta bort blickarna från sig själv. jag däremot låter mig inte luras. jag är helt säker på att jerker är nils denna gång!

2009-01-22 @ 15:42:30
Postat av: Nissä

Hm, genom kommentaren av Daniel Ljunggren (kan bevisas genom IP-adress) att han skrev "fick ju inte säga... jerker skämdes" Så är jag inte Jerker denna gång. Vi har ju en del andra prs-are att välja mellan...

2009-01-22 @ 16:30:36
Postat av: Anonym

nee den där måste fan vara nisse! kan inte tänka mig nån annan :D

2009-01-22 @ 21:48:38
Postat av: Anonym

nee det där måste fan vara nisse! kan inte tänka mig nån annan :D

2009-01-22 @ 21:49:52
Postat av: Alice

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 13:46:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0