Vad gör PRS?

Idag var jag nere och körde på Pancrase med Musse (rallarsving). Om tre veckor kör jag EM i Kungfu och det är väldigt svårt att hitta bra sparringmotstånd i min viktklass. Musse är grym brottare och har den senaste tiden blivit en väldigt kompetent stående fighter. Shit vad skoj vi hade det, spöade på varandra riktigt gött! Har ett skönt jack i pannen och ett blått öga, det uppskattar nog kunderna på banken imorgon! =)





Har den senaste tiden fått höra så mycket om att jag blivit tråkig. Jag följer inte med ut på krogen, om det är fest går jag hem tidigt och jag dricker inte. Varför? Jag ska va i ruggigt bra form inför EM och har sponsorer och coacher som har koll på mig. Dessutom måste jag satsa på nya jobbet!
Tackade nej till aspirantprogramet på SEB, trots allt krigande för att komma in. Nordea erbjöd mig en riktigt grym tjänst. Är numera privatrådgivare på lidingökontoret!
Apan och Kevin tränar hårt. Henke har mysmiddagar med flickvännen, Punggren satsar på beach 09 och jobbar hårt, Fredde jobbar hårt, kör innebandy i div 1, har freddie.g. Julle har börjat träna (!), Nicket har börjat plugga och chalat är asiat.
Iställer för att supa ner oss varje helg försöker vi hitta på lite nyttiga och roliga saker, ni har sett golfen grabbarna lirade i helgen. Vi har dessutom börjat ha onsdagasträffar då vi träffas och kör någon rolig aktivitet. Mer om detta soon!

Hugg mot Daniel Apan Lee
På bosön i söndags hade vi fys- och konditionstester. Lee är gymkille no1. Sjukt stark och ska ställe upp i chins-sm i vinter! HUMM, vad hände Lee? Men minsta marginal vann jag fys-testerna mot Apan. Jag har aldrig sett honom så frustrerad någonsin. Skyll på att du hade en dålig dag lee, gör de! Ska aldrig ha ett fys-test mot dig igen, ska leva på det här resultatet resten av livet! ;)

Kevin fyller gubbe! (27år)

I onsdags fyllde vår gulliblattish år! I fredags var vi ute och käkade på ciao ciao (Lil'sis arbetsplats) och firade!
Kevin blir bara äldre och äldre, men barnasinnet blir starkare för varje år!

Vi har varken blivit mognare eller tröttnat på att festa, vi är ett gäng som har en liten break för tillfället.
Vi kommer göra comeback i vinter, då blir stan osäkert igen!

PRS - will allways stay strong ;)
Nissä

Kommentarer
Postat av: Anonym

passa på och skryt lite mer höhö

2008-09-23 @ 23:36:43
Postat av: Mjau

Nisse vs. Musse hehe gulligt. Blir det Nisse vs. Långben nästa gång? :p



Då blir stan osäkert igen! haha in your face BIATCH!

2008-09-24 @ 11:25:56
URL: http://discobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0