St. Fucking Tropez... !

När vi vaknar upp är jag sjukt spänd. Jag ska ringa klockan ett till adecco och få svar om jag kommit in på seb's aspirantprogram som jag sökt. 200 sökande och 1 plats i centrala stockholm som jag vill åt... efter 8 uttagningar och att jag faktiskt åkte hem från rivieran en dag, skulle ett nederlag vara katastrofalt!!!


För att få nåt annat att tänkte på gick jag ner och spöade Nicket i tennis i ett set med 6-0.

Skyll för fan inte på vinet Nicket...

Vi badar sen lite pool och käkar lite lunch, mitt i lunchen smyger jag iväg och ringer det värdefulla samtalet...Jag kom tillbaka till de andra med ett smalj som sträckte sig upp till molnen, jag fick platsen :)

Pastan har aldrig smakat så gott!

Vi packade sedan väskorna (med rosé) för att ge oss av till St. Tropez!
Först åkte vi förbi en liten butik där jag införskaffade en Moët som jag utlovat att bjuda på om jag kom in på skiten.
Vi stannade till på en underbar plats efter en 20 minuters körning...

"Vatten"-paus under bilresan...


Tänk att Punggren blev så glad för min skull!

Att tänka på också är att det var ett stup på ca 40m rakt ner på hårda, vassa, maskulina klippor, men vad gör man inte för att "make löööve to the camera"?


Party Rescue Service


Det är bara saft, jag lovar hayes!

När vi var framme i den övfre exklusiva af staden St. Tropez myste vi omkring i hamnen ett tag innan vi avnjöt en 3-rätters middag. För min del blev det musslor till förrätt, jag lyckades tvinga i alla fegisar varsin mussla, töntar!


Antagligen den bästa bilden vi nånsin tagit. Ett ord. Entourage!

Efter middagen gick vi omkring i troppan och spanade in lite kläder i olika butiker. Det mesta var ganska mycket för dyrt, men Punggren brände sina sista pengar på en chockrosa pike.
I provrummet:
Danne: "Tycker du att tröjan är grym?"
Nissä : "Danne det är ingen tröja, det är en livsstil."
Danne: "Jag tar den."

Vi åkte därefter till den världskända superpartybeachen Nikki beach. Det hade blivit ganska sent och stranden var ganska öde, men känslan att vara där var ändå über!

Punggren och "livsstilen" som kostar som 8 möet....


Här ska det slösas!!!!


Schteekare!


Lite bad och bus!


Grattis mig själv!

När vi kom hem var inte så sugna på att sussa, så vi drog fram ett sälskapsspel, europa runt.
Bad idea. Det blev KRIG! Jag har lirat det väldigt mycket i mina dar då jag + brorsan och nåra lirar det åtmistone 2 gånger varje sommar när vi är på rivieran, så jag sa självsäkert innan "matchstart" att jag skulle vinna.
Simbas, Nicket och Punggren ingick då i en pakt som gick ut på att få mig att förlora.
Jag vann, men Punggren hävdade efter min vinst att jag missförstod honom på hans föregående drag, jag skulle alltså inte ha vunnit. FUSK. Enligt dom andra är jag bara sjuuukt dålig förlorare, kan ligga nånting i det...


Nicket och Simbas var dessutom lika snabba med att tänka och flytta pjäser som en hundrameterslöpare utan armar och ben i paraolympic (förlåt alla handikappade!)


Fuck you, fortfarande sur på er...


Dock fick jag ta ut lite energi på att kasta runt nicket som en trasa ett tag...


Efter den sugiga europa-fusk-rundan gick fg simb och nicket och la sig. Jag och Punggren hade deeptalk med ett x antal flarrer rosé på altanen. Det blev flummigare och flummigare och det slutade med att danne bad mig hämta täcke så han kunde gå å lägga sig och sova på tennisplanen. Såhär såg han ut, fulla/fula jävel!






Rosévin borde förbjudas.

Jag vann egentligen / Nissä


Kommentarer
Postat av: fredde

hahahahahha i'm in löööv med daniel ljunggren

2008-09-19 @ 00:49:12
Postat av: Pungis

A för jag ska vara med på alla bilder ahh å jag heter nils..

2008-09-19 @ 15:47:19
Postat av: Nissä

hurru om du vill marknadsföra dig själv är du välkommen att blogga själv din idiot, dessutom, vem är på de tre sista bilderna?



...dock är det nog ingen bra marknadsföring :D

2008-09-19 @ 17:39:29
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni e föööööör underbara =D

2008-09-19 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0