Rivieran - fortsättningen!

Efter den lyckade förstakvällen gick vi och la oss, dyngiga och tinitusskadade. Skönt att vi skulle få sova ut, Fredde messade innan vi gick och la oss att han och Nicket skulle landa vid 17-tiden.

Klockan 10 på morgonen hade vi sammanlagt 23 missade samtal, Fredde hade kollat på hemresedatumet, de hade redan landat på Nice - airport, pappskalle! En timme senare satt vi i bilen påväg mot Nice, lite trögstartade... jag sa att vår Ford var en norsk bil, en norsk Fjord och att det var därför det tog sån tid! Fredde köpte det och höll sig lugn.

Nicket och Fredde var inte i toppform direkt

När vi hämtat boysen drog vi till en stor matbutik där vi köpte upp oss på lunch & middag samt en jävla massa rosé och en fet ostbricka.

Rosé för 12kr flaskan och det smakade faktiskt inte som urin från ett skadat djur!


Jag hade faktiskt tänkt köpa den här och lura i nån lite hjärna.

Hemma i huset avnjöt vi en delikat lunch, hamburgare,

Nicket fick vara grillmaster, han brände burgarna, vi saknade BBQ Mike!



Nicket sa även att han skulle vara full eller lullig under hela resan. Han skulle dessutom bara dricka Chardoney-vin. Han höll sitt ord...


Nicket i bilen påväg till beachen, alkisvarning...


Fredde och jag plaskade vatten medan ni satt hemma å höstmörkret. KOMDÅ!


Marco polo Beach samt trött alkis!


Punggren och en dvärg-bärs (15 cl?!)

Efter ett par timmar schteek åkte vi hem till vår "lilla chateau" och styrde upp en mysig ostbricka + vin. Jag hade köpt en ost som var så fruktansvärt fruktansvärt god. Alla blev helt tokiga i den och jag fick med livet som insats skydda den för att spara lite extra till mig själv. Mission failed, när jag skulle hämta en kall rosé i kylen proppade Nicket i sig den. En upp på mitt hämndkonto fortfarande...

Hayes, min coach, var måttligt road över att jag skulle på ännu en utlandsresa. Han tvingade mig till att träna på semestern, 2 konditionspass och 2 gympass under mina 5 dagar... Troligt!



Jag fick med mig Fredde för en joggingrunda i bergen. Jag lovade honom en bedårande utsikt runt berget och han var knappast besviken. 200m ovanför havsytan och med havet rakt under sig var det en ren njutning att springa där. Vi körde två varv och badade sedan i Poolen innan vi kom hem där de andra redan påbörjat middagen.

Nicket gick från katastrof till katastrof, här eldar han pommes frites!
Han lyckas dessutom bränna sig och sitter å piper resten av kvällen...

Punggren lyckades dock med köttet, middan blev väl godkänd.
Vi satt sedan hela kvällen och snackade skit och drack vin och käkade ännu mera ost.


Några sköna kommentarer och händelser under kvällen:
Jerker gör takeover på Punggrens ragg hemma i Stockholm, Punggren road, faktiskt!


Fredde berättar om en tjej han tycker är riktigt skön. Han ska sedan säga att han vill ha sex med henne, kommer dock ut lite fel:
"Jag vill se min kuk i hennes"

Han fortsätter med sina bravader...
"Stoppar man upp en tampong som är doppad i sprit i röven, då händer det grejer!" (det lät mer homosexuellt än man kan läsa det som...)
När vi skrattar åt det kontrar han "Asså... jag har inte testat!" Sure fredde... SURE!

Nicket säger "Ni vet när man i mellanstadiet brukade spruta AXE på ollonet.... "- berättade vidare något oväsentligt-
Eh nej, Nicket DET vet vi inte... Men han hävdar fortfarande att ALLA på mellanstadiet med jämna mellanrum sprutade AXE på ollonet.
Känner nån till det här, eller blev Nicket bara mobbad på mellanstadiet?

Efter mycket skratt och bråk gick vi och la oss. Fredde somnade på altanen och vägrade gå in... mys!


Fortsättning följer...

Kyssar Nissä!


Kommentarer
Postat av: fredde

du blandar ihop allt nusse! du måste föra noggrannare anteckningar..



det var NICKET som stod för tampong-historian och jag som pratade om Axe på ollonet.. kräver upprättelse! puss

2008-09-14 @ 21:43:27
Postat av: Anonym

puss på er

2008-09-14 @ 21:49:18
Postat av: Pungis

15cl, jag grillade inte köttet, inte som urin från EN skadat djur,jag skulle på att vår Ford var en norsk bil.

Asså nisse pisse. va du full eller fick du ett blow samtidigt?

2008-09-14 @ 22:26:31
Postat av: Nicket

ja nisse, va fan! ta och fixa till felen! och sen var det inte jag som kom på det om en tampong, jag följde bara upp med att om man stoppar en snus i anus, DÅ händer det grejer! och NEJ jag har inte testat det =)

2008-09-15 @ 16:52:12
Postat av: Nissä

Whateveeeeeer

2008-09-15 @ 17:16:13
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Joel

Haha. Verkar som man missade en hel del.. Miss you guys.

2008-09-15 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0