Rivi - fucking - äran!

Jag, Punggren och Simbas möts upp på hötorget där vi packade ihop det sista. Punggren hade en illrosa väska som han hade lånat av Lil'sis...sjukt pinsamt!
När vi kom till flygplatsen såg vi att planet var försenat 3 timmar... nu skulle vi få det sjukt stressigt för att hinna gå ut på kvällen! Jävla apa!

Vi köpte upp på oss ett par tidningar för MÄN.

Är man bronsmunk och ser en naken brud ser man ut såhär...

Vi käkade lite pizza och sen somnade jag på en bänk. Innan planet hann vi shoppa schtekiga brillor inför St. Tropez!

Nu måste vi få ligga!

Väl framme på Nice airport fick vi syn på "palais-kaldendern". Palais är nattklubben som håller till inne i filmfestivalpalatset i Cannes. Jag va där 2006 och festade när Swedish House Mafia var där och det va så sjukt fett. Nu såg vi att det var sista kvällen för sommaren på Palais just ikväll. "Closing Party" !!!

Skön DJ-line up under sommaren????

Simbas hade "råkat" boka fel, hon åkte med som husdjur och vi fick hämta henne på bagagebandet...

Kissikatt

Efter att ha väntat i en lång kö på att få vår Ferrari Enzo (eller Ford Focus kanske de var...) och krånglat å fixat bar det iväg mot en snabb middag på McDonalds innan vi åkte upp till vårt lilla hus för att fixa iordning oss inför PARTY!

         

Efter lite stryk, sprut och borstning var vi fetredo för att ta över Cannes!
Vi tänkte beställa taxi, men vad jag hade ingen aning om vad nummret var och 118118 funkade inte direkt...
Vi gick till ett hotell en bit bort men där fick vi ingen hjälp då de inte kunde snacka engelska...
Vi tog istället bilen ner till "byn" där vi gick till marco polo, ett beach-hak för att beställa taxi.


Det var riktigt bra drag på stället. Det gick mindre bra att beställa taxi då personalen var fulla och extremt oduktiga på engelska här med...
Vi tog bilen in till Cannes istället!
Vi var inne vid 2-tiden, alla var nyktra så vi satte oss på en bar som precis skulle stänga. Jag & Punggren beställde en drink och en öl. Båda var sjukt starka.
De körde igång Eric Prydz- piano på högsta volym och folket på stället (mest 50åringar) klappade med och ställde sig upp å dansade... sjuk najs varmup =)


På vägen till Palais såg Spiderman. Han var jättelik Punggren!
 

När vi kom till Palais stod det ca 30 bilar utanför. Inte en enda under 1,5 mille på prislappen. Bentley, Rolls, Lambo, Ferrari, You name it... Klockan var nu kvart i tre och kön var lång. Hur fan skulle det här gå?

Kärlek!

Simbas lyckades katta sig fram längs fram och började snacka med en tjej som hade hand om listan. VIPs så var vi inne, utan inträde som annars var ca 50 Euro. Thanks Simbas!

Där inne var det ännu mer magiskt än förra gången jag var där...

Grym Ljusshow!




Tittut!


Hulligantutorna körde bartenders med när musiken var som bäst!


Bingo Rimer 60 år?



Vi fick även se den snyggaste tjejen, ja kanske nånsin live. Jag, Punggren OCH Simbas stod och dregglade över henne. Simbas sa till och med.
"Ska vi ta med henne hem?"



Skulle kanske inte vara helt fel =)

Efter att vi röjjt i 2timmar gick vi ner till hamnen och dregglade på båtar innan vi åkte hem...
Hinner inte skriva mer nu, ska ut till flygplatsen och åka tillbaks till rivieran nu.
Får besked imorrn om jag kommer in på aspirantprogramet, 1 plats på 200 sökande!
Ska lägga champagne på kylning så fort jag kommer fram!

Peace and champagne
Nissä



Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vad skoj att vara där :P

2008-09-03 @ 16:09:30
Postat av: Tanja

Ska vi ta med henne hem? HAHAHAHAH typisk Cattis kommentar! :) Glassiiiiiiiigt!

2008-09-05 @ 14:52:12
Postat av: Pungis

VIPs va fyndlug du e min lille nils

2008-09-05 @ 19:36:04
Postat av: Pungis

VIPs va fyndlug du e min lille nils

2008-09-05 @ 19:36:56
Postat av: Joosäään

PRS dags att ta tag i bloggen!!!!!!!! min vardags syssla försvinner :D

2008-09-08 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0