Och på den fjärde dagen...

Vaknade dom små liven upp med en extrem saknad efter mig... Hur skulle det klara en dag?
De fick slå sina träskallar ihop och gjorde upp ett schema för dagen, beachen + alkohol, tennis + alkohol, stranden + alkohol och sedan en resa till marseille + alkohol. Det låter fint!

De började med beachen i Cannes..

Nicket kunde vid det här laget inte ens träffa bollen pga av hans chardonney-intag.


"Dricker jag hela flaskan kommer jag träffa bollen och vinna över dig fredde"


Supernyttiga fredde i farten...

Dock var det Punggren som hade tjock-nojja. Denna dag åt han endast sallad, 3 st närmare bestämt. Han har ju iofs börjat få lite graviditets-mage-varning!



Ninjakidsen på kullen ovanför theoule sur mere, nära huset!



Jaha, man e borta typ 24h å genast ska dom sno ens ragg!

Det var sedan dags att inviga tennisbanan...

Nicket värmde upp med lite charre-vin.


Efter några matcher hade alla konstaterat att Nicket har 0 bollkontroll. Han hävdade dock att han var bättre på vattegympa!

Upp till bevis, men det var ändå fredde som visade hur man skulle göra!

Det var sedan dags att hämta mig, i marseille. Dom gjorde sig extra fina.


Spray and pray - snälla låt mig bli snygg!


Fredde ville va fräsch i käften när han pussade mig välkommen tillbaka!


Nicket ville ännu en gång kladda ner mig vid "kiss and fly - skylten" och kissade ner sig själv!


Drägg!

Boysen var riktigt riktigt dagisjobbiga i baksätet. De tvingade Simbas att lära dem grekiska. De lärde sig ett par ord som de sedan använda kostant under hela resan... har för mig att det var såhär.
Nicket: - ise potana! = Du är horan
Punggren - Ime Potana = Jag är horan
Nicket - Ne ise = ja, det är du.


Wei, i'm back!

Vi knallade runt en del i marseille's hamn innan vi hamnade på en bar där vi satt å krökade ett tag, sen bar det vidare hem. På vägen till bilen hittade jag "joff joff" som blev resans maskot!



Saltgurka, mums!

I bilen hem blev det riktigt grisigt. Saltgurka (från mcdonaldshamburgare) kastades flitigt runt i bilen...



Joff Joff skrek konstant sin lilla "voff-visa"...



Och sedan hällde vi en flaska vatten över Nicket... som i sin tur hämnades med att spruta ner mig och Punggren med en stor fanta-flaska...


Bilen var gaaaanska kladdig...

Det var tumult i bilen och vår lilla fjord svajade rätt bra på vägen!


Fredde - den nyktra föraren var måttligt road.


Stay tuned! / ässiN

Kommentarer
Postat av: Pungis

Mycket bra nisse.. fick träna magen när jag skrattade för mig själv. puss

2008-09-17 @ 00:44:02
Postat av: freddish

hahahahah jag älskar oss

2008-09-17 @ 00:52:09
Postat av: fredde

danne sa förresten idag att han var rädd för att han börjar bli bög..

2008-09-17 @ 00:53:40
Postat av: Nicket

Nisse, jag har så MÅÅÅNGA upp på dig nu din fitta :D

2008-09-17 @ 08:18:13
Postat av: pappa fredde =)

2008-09-18 @ 19:53:50
Postat av: Mjau

Skön bar i Marseille som serverade vodka rebull genom att fylla 2/3 av glaset med vodka och sen två st burkar redbull som man fick hälla upp själv :)



Ime potana! haha

2008-09-19 @ 15:12:51
URL: http://discobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0