Frihet, dag 1

Pungis drog redan under lördagsmorgonen till Frankrike och Freddie drog inatt.
Så idag har varit min första helt ensamma dag hemma sedan vi flyttade in på Hötorget.

Söndagen har varit spektakulär: (Söndag kommer efter lördagen och före måndagen. I den svenska almanackan är söndag veckans sjunde och sista dag. Wikipedia, den fria encyklopedin)

1. Vaknade kl 16.00. SKÖNT!  Dock i Dannes säng?! och lite för bakis för min smak. 
2. Duschade lääänge och sprang sedan några varv naken hemma bara för att jag kunde.
3. Mötte upp Camilla på Sushi aqvarium och käkade gratis mat!
4. Fortsatte min söndag med att kolla film hos en kompis. Flyga drake, bra skit!
5. Åkte hem och tittade på The things we lost in the fire. Snäppet sämre skit.
6. Satte jag mig framför datorn och kollade igenom Dannes hemliga mapp. Inget som föll mig i smaken direkt.


Kl. 02.29: Sitter här och börjar bli trött igen. Smått äcklad av Pungis erotiksmak. Så nu ska jag kolla en till film och sedan somna in i hans säng. Hihi..
Det har förövrigt redan spridits sig till Cannes att jag sov i Pungis säng så ett mindre smickrande sms trillade in i inkorgen:

Pungis
2008-08-31 23:48
Du kan dra åt helvete. Vad har jag sagt om min säng!!
Din säng e död när jag kommer hem :)
puss saknar dig lite


Lever sängen? Läskigt!

God natt
Lillsyrran


Kommentarer
Postat av: Nissä

Jag har lovat att hämnas på dej från Punggren nu när jag är hemma i 11 timmar...

Inte helt okej det du gjorde faktiskt, jag skulle aldrig ligga i punggren säng, det vet du!



;)

2008-09-01 @ 17:57:48
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: lil'sis

aa för de e sååå..



jag "låg" inte i dannes säng. jag sov bara!

2008-09-01 @ 21:39:05
Postat av: Nissä

brukar låta så... jag kommer hämnas vilket som!

2008-09-02 @ 11:34:44
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0