Don Juàn / Punggren goes moderatbandy

Danne och Freddie håller på att ta sig genom en golf utbildning för att få sina gröna kort (grönt kort = du får spela på golfbanor utan övervakare)
Men för att ta sig dit måste dom först klara teorin och få sitt gula kort (nybörjar kortet) sedan gå som lärlingar med en som har minst vitt kort (proffs kortet)
Freddie var i Karlstad och körde riktig bandy, så då skulle Danne och jag ut o spela lite golf på en pay n play bana ute på Värmdö.
Danne skulle göra sin stora debut på en "riktig" golfbana, själv är jag ett proffs som har vitt kort men dock inte vart på en bana på 4 år vilket i stort sätt gjorde mig till en nybörjare.
Men killen gjorde sin debut med stil, rosa pikè och svarta tajta byxor.


Hole in one?

Under spelets gång började vi notera mer och mer att alla golfbanor var formade efter den manliga könsorganet

Avgör själva men den vänstra liknar en stående ståtlig med vårtor, den högra liknar en slak med svamp infektion och vårtor.

De övriga såg ganska likadanna ut, inte undra på att "sporten" är erövrad av tjocka business men!

Och hur det gick? fööör lätt, hole in one varje hål! Ryder cup, here we come!

Vi stekte vidare, drack lite skumpa, hånade gräsklipparna och sladda runt i golfbilen!

Nu sitter vi på en fest och inväntar det 19:e hålet ;) (grabbar, ni förstår vad jag menar)


                            
Väntar på dom sega spelarna som var framför oss                   


Danne tröttnar och försöker träffa dom!

Kyss mig! / King Julian                                                                  

Kommentarer
Postat av: Nissä

19e hålet... good one, julian!

2008-09-21 @ 00:57:51
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Nicket

vart dock inge hole in one för någon av dom i det hålet!

2008-09-21 @ 15:28:35
Postat av: pungis..

aa men d va bara för att jag inte ville!

2008-09-21 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0