50 Days and 50 Nights - Dag 9

Hej igen.

Det är många som inte riktigt tror på mig eller som inte vill att jag ska klara detta.
Vissa försöker få mig att kolla på nån talanglös film bara för att det är nån snygg strippa i den.
Men icke!

1 En Daniel luras aldrig
2 Jag kommer aldrig ge upp.
3 Den som jävlas mest kommer att om 42 dagar få en liten/stor kladdig present!!!

Som till min hjälp har jag några annonser, 1 såg ni igår. Här kommer den andra.

Läs noga!!!

1919 Skriver tidningen Hälsovännen följande

Onanisten blir ofta blek. En viss förstämning, dolskhet och modlöshet utbreder sig öfver hans person; i stället för det förr friska väsendet infinner sig en betänklig oro, skygghet och fruktan. Småningom försvagas viljan, minnet minskas och tankeförmågan försvinner. Kroppern förlorar sin ungdomliga friskhet, i det att hela nutritionen blir lidande. Ofta ligga ögonen djupt, omgifna af blåaktiga ringar. Lätt inträder svettning. Hela uttrycket är sjukligt, gången ä stundom vacklande. Onanisten blir inbunden, skygg och förlägen, söker ensamheten och undviker gärna andras sällskap. Blicken blir ostadig. Han vill ej gärna deltaga i jämnåringarnas lekar. Fortsättes lasten, så tilltager afmargringen och nervsvagheten. Andtäppa och hjärtklappning uppträda, smärtor kännas än här, än där, oftast i ryggen; trötthet erfares, i synnerhet öfver länderna; synen och hörseln minskas; hysterisk kramp och danssjuka kan uppträda.

Nu kanske du förstår vad du gör mot dig själv?


En till sak som är bra med att man inte onanerar är....


Att man spar tonvis med papper dagligen.
Det är den här självsysslan som är den verkliga miljöboven.
Sluta onanera och vi kommer kunna leva på jorden miljontals år längre än i nuläget.!

Så tänk efter innan du sätter dig framför datan å börjar åka skinnhiss.... tänk på dina barnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarns barnbarns barnbarn. tänk långsikitigt.

Det va mina ord, kyss mina små kökjökar

Mr Daniel Gold

Kommentarer
Postat av: mjau

Hahaha Danne jag dööör! Du kommer ALDRIG klara det! :p

2008-10-16 @ 09:48:39
URL: http://discobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0