50 Days and 50 Nights

Alla har väll sett filmen, att leva utan onani eller sex på 40 dygn?

Nu är det så att Nils för ett tid sedan bemästrade detta och det har man fått höra en tid.
Så nu är det dags att slå ner Nisse från tronen och visa vem som egentligen får ligga minst i Prs.
Vet nu inte exakt hur många dagar essiN fick ihop, har hört 40 och 50. 
För säkerhetsskull är mitt mål 51 otroligt långa dagar.

Det är nu alltså dag 7 på min långa vandring och det börjar faktist att kännas.
Börjar bli jobbigt att kolla på tv.
Varje gång det kommer en snygg tjej måste jag nästan titta bort.
Börjar även tycka varenda jävla tvreklam handlar om sex.
Att bo med Fredric och Johanna är oftast roligt men ibland vill man vara ensam vilket jag tror alla känner igen sig i.
Nu därimot har jag kommit till en punkt där jag är rädd för ensamheten, rädd för vad jag kan göra med mig själv.

Är det nu så att du är en skön kille eller en ful tjej, är du hjärligt välkommen att göra mig sällskap om kvällarna.
Har du några tips.....? hör av dig!!!

Många XXXXAR
Daniel Gold

Kommentarer
Postat av: Nissä

jag erkänner det va 40 dagar... men jag kom på 2sek så det räknas inte ;)

2008-10-13 @ 23:41:45
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: i julles säng ?

2008-10-14 @ 09:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0