50 Days 50 Nights - Dag 8

Hej!

Det är nu alltså dag 8 på min vandring och det känns faktist ganska bra.
Kom nyss hem från 2-timmars pass på gymmet där man kan säga att jag gjort all träning förutom just den muskeln......Runkmuskeln.

Tyvärr tror jag inte Fredric och Johanna håller med mig om att det går bra. jag har tydligen varit ganska dryg idag och skämtat lite för mycket om johannas korta hår och Fredrics symaskin.
Dom tycker jag ska ta saken i handen å bli snäll igen.
Jag säger NEJ!!! och till mitt försvar hittade jag en annons.

Så här skriver en Nordisk Familjebok år 1888

Onani, sjelfbefläckelse, retning af könsdelarna med händerna eller onaturliga medel, en farlig last, åt hvilken undomen allför ofta öferlemnar sih, och som i hög grad försvagar nervsystemet och hela organismen, framkallars blekhet, skygghet afmagring, leda vid lifvet, hypokondri, hysteri samt slutligen fånighet eller galenskap.

Där ser ni! Det jag gör gör jag inte bara för mig själv, utan för hela männskligheten!
Jag ser en ljus framtid där vi har byggarbetare med mvg i alla ämnen, blonda tjejer som även dom vet vad 1+1 blir.
Här har vi svaret på det som skulle vara år 2000, den teknologiska framtidens årtusende!
Tillsammans kan vi sluta onanera, sluta vara trötta, Tillsammans kan vi skapa nya mediciner, och i min mening även fred!


Kille som nyligen onanerat

Så här ser vardagen ut för män/undommar som onanerar för ofta!!



Stöd mig i kampen mot Onani.... Ge mig positiva kommentarer!!!!!

Eran framtid
Mr Daniel Gold

Kommentarer
Postat av: du kommer aldrig klara det

2008-10-15 @ 00:02:08
Postat av: fredde

onani! ta saker i egna händer. onani!



du har inte bara varit ganska dryg utan mycket jävla dryg!

det eskalerar hela tiden, du hugger på allt och alla.



men samtidigt är du en fröjd att lyssna på.

2008-10-15 @ 01:16:59
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: lil'sis

du är ingen fröjd någonstans. bara en pain in the ass. TA SAKEN I EGNA HÄNDER!!!

2008-10-15 @ 10:33:48
Postat av: Nisse

Du mar inte bra min van... :)

2008-10-15 @ 16:28:41
Postat av: Nisse

Du mar inte bra min van... :)

2008-10-15 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0