50 day and 50 nights - dag 12

Hejhej.
Början på dag 12 och klockan är strax efter midnatt.
Har varit hemma en sådan fredag med julle å nicket. Ska nämligen upp tidigt och lira golf imorrn.

Fredagseftermiddagen började med att jag och julle skulle köpa ett tv spel som sedan skulle bli det ända vi skulle göra.
Tyvärr blev det inget spel och isället lite film och mys.
Efter ett tag döck Nicket upp och laddade ner en riktigt grym serie, Californication.
Handlar om en kille (Mulder från Arkiv X) som är en författare och en hyffsat nybliven singel.
Han har då släppt en bok som han nu är känd över vilket resulterar i en jävla massa ligga.
Mycket sex och mycket naket.
Serien är  riktigt grym men ack inte så bra för mig för tillfället.

Efter att det gått  12 dagar känns min pung väldigt tung, jag känner mig fruktansvärt lätt irriterad och otroligt kännslosam.
Börjar faktist känna mig som den där tjejen i förhållandet som bara gnäller och är sur samt aldrig vill ha sex.
 
Så se fan till att det blir ligga av!!!

Till min hjälp har jag i handen en liten bok som heter fisguiden.
Fisguiden består av 13 olika slags fisar. Idag kommer den 1:a och den 2:a , imorrn 3:e och 4:e osv.
Detta är lite vidrigt men bra då jag äcklar mig själv lite.

Första kallas för

Prutten

Den vanliga, korta, ofarliga och lätt komiska varianten. Roar små barn.
Bli pinsam i kyrkor och andra tysta lokaler. Döljs med lätt hostning.


Den 2:a för

Smygaren

Ofarlig. Tyst och luktfri. Inleds med magknip och kan därefter planeras och dras iväg genom att man vrider lite på kroppen. En harkling döljer lätt eventuella ljudeffetkter. Uppträder när man sitter ensam och ser fotboll eller boxning, har femton par rena kalsonger bredvid sig samt 3 meter till muggen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

det funkar ju, blir extremt sexuellt avtänd av att läsa och tänka på detta..



usch, stackars min flickvän. hon vill fumla runt ikväll

2008-10-20 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0