Magisk dörröppning...

Hej bloggen, it's been a while...
Det har hänt en hel del kul stuff sen sist man var inne å skrev av sig - t.ex min födelsedagsfirning förra helgen. Visst att vi har varit taskiga mot varandra förut men den här "presenten" tog nog priset. Jag kommer inte gå in på det mer då jag bara börjar gråta. Men en tröst är att Fredric fyller år snart.... hihihih!

Igår hände något magiskt. Synd att det magiska ska vara en sån idiotisk grej, men jag undrar fortfarande hur det kunde gå till....
Vi var ute ett gäng, SS-Top Team. Jag, Anders, Kevin, Monir och apan drog en runda på stan. Folk hamnade dock på lite olika ställen och vid tvåtiden är jag och apan inne på hells. Det va ganska dåligt drag och vi tänkte därför glida in till sture som ligger vägg i vägg. Jag ser en dörr inne på hells och förstår att man kan gå in till sture genom den -  strikt förbjudet dock. Dessutom är det kodlås. Jag drar tag i apan och säger "Lee, vi går igenom här, jag ska knäcka kodlåset". Apan går motvilligt med. Jag trycker sen in 4 siffror. Det klickar till i dörren och en grön lampa lyser. Jag slog in RÄTT kod.



Oddset att man skulle pricka rätt kod är 1 på 10.000.
Kunde det inte ha varit en trisslott man hade den här turen på, eller en luckypunsh i en VM-final? Hur som helst var glädjen enorm. Vi gick in genom dörren där en vakt direkt gick fram till oss. Han frågade "Hur fan kom du in?". Jag svarade att jag blev insläppt av Besim (en vakt jag känner som jobbar på Hells). "Jahaaa, välkommen" svarade vakten. Tur igen!

När Sture sedan stängde gick vi tillbaka till Hells. Besim som två timmar tidigare hade släppt in mig på Hells såg mig nu komma ut från Sture.
Han frågade "Hur kom du in dit? Du gick ju in här?"
Jag svarade "Jag knäckte ert kodlås!"
Besim: "Fan vad du snackar skit!"
Jag: "Jag chansade och det funkade!"
Besim: "Haha eller hur, ta det lite lungt med drickan nu Nisse...."

Kvällen var bra, men men denna magiska upplevelse blev det en 10poängare!

// Nils Labero


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA,köp en trisslott imorrn när du redan är på G nissä ;) Sen får du gärna skicka mig ett mail med koden tack! // T

2008-11-09 @ 22:17:03
Postat av: fredde

sick man, it's sick

2008-11-12 @ 22:30:09
Postat av: eeeey

nisse blogga om lund nu!!!!





fredde du är sämst.. en dag om gotland. vi snackar vecka 30.



30!!



snart ett år sedan, typ.



vad hände med nisses födelsedag? fick han skämmas?



pinsamt grabbar, uppryckning!





/från en besviken återkommande läsare



2008-11-25 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0