Välkomna hem!

Klockan ringde 05.45. Dusch, kaffe och sedan raka vägen ut till Arlanda.
Jag hade gått med på att hämta dem för att kunna dokumentera deras ankomst tillbaka till Årsta.
Som ni vet hade jag och Nissä gjort det extra roligt för dem att komma hem.

Efter mycket om och men kommer dem ut ur terminalen efter att ha blivit stoppade av tullen.
Trots den väldigt tidiga morgonen är jag inte ett dugg trött och kan nästan inte hålla mig för skratt.
Freddie och Pungen, som båda var väldigt trötta men nöjda med sin resa, hade bara en tanke i huvudet: SÄNGEN!

Hihi...Trodde ni ja..

Släpper av dem i Årsta, kör bort en bit och parkerar bilen. Väntar några minuter och går sedan in i trappen.
Då hör jag suckar, lite trötta skratt och Freddie som säger: Det är inte sant!

Kommer upp för trappen. Danne har redan tagit sig in men Freddie står mest med tom blick och småler lite irreterat.

Nissä, vi är ett bra team. Men vi borde nog sova med ett öga öppet några dagar framöver.



VÄLKOMNA HEM BOYS! VÅGA INTE ÅKA IFRÅN OSS IGEN!


image177image178



image179

Kommentarer
Postat av: hjälp jag har tråkigt...

rädda mig dåååå peee äärrr ääässss

2008-05-10 @ 09:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0