Valborg!

Prs hade rätt spridd valborg. Fredde och Punggren är i vietnam/thailand, kevin,chalat å nicket tofflade lr liknande. Julle, Danne Lee och Micke skulle festa i stockholm och jag skulle upp till Uppsala med mitt kära Bit-Y - gäng för att promota Gran Canaria Bar Academy. Hade fått låna min kära väns isabellas lägenhet, så vi åkte tidigt på morgonen till henne och istallerade oss där. Vi drog en välkomstdrink till oss själv och gick sedan ut och gjorde stan. Vi delade ut 600st "vip-kort" till partyglada ungdomar som sedan hade GC-vipkortet hängande kring halsen. Ett marknadsföringstrick som gick hem väldigt bra, vart man än gick såg man vip-korten! 
image157
Gran Canaria Bar Academy promotion crew!


The crew                     Happy n' crazy!          Bra med folk!!!     Filip-brottsoffer   Rätt målgrupp?

Grabbsen                   Jens har fullt upp    Fixar iordning
Det kändes som att vara i stockholm stundtals, vart man än gick stötte man på människor man kände, sjukt många som åker upp till uppsala på valborg.
Kvällen borde ha blivit succé, vi hade flera grillfester att gå på, men när regnet kom var det inte mycket som lockade att vara kvar. Vi körde hem till stockholm och gick på josefins studenskiva där halva prsgänget var, sjukt kul avslutning på en mycket bra dag!

Ni som vill ha chans att vinna en bartenderutbildning; gå in på www.gcbar.se/kampanj och skriv in era uppgifter så är ni med och tävlar om en bartenderutbildning! Om ni vill anmäla er till en utbildning så får ni 1000kr i rabbatt och ni använder kampanjkoden "vip08".

// Nissä


Kommentarer
Postat av: Meedaan

Hört att ni kan ha rätt vilda efterfester,=) hittade en bild på meedaan.blogg.se som jag tror ni kan känna igen!/Kaosgänget

2008-05-02 @ 11:57:33
Postat av: jossan

HAH första gången Nils har stavat mitt namn rätt! man blir ju nästan glad! observera att jag kännt grabben i typ 2½ år nu haha

2008-05-04 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0