sjukt skön torsdag

igår var vi iväg på alla möjliga fester och jippon. sjukt skön kväll.

m/s gerda + lite käk, bingo rimérs fest i nya studion och kiss celebration party på cafét.

en kväll som dög.



det skönaste som yttras under alla kvalitétskonversationer vi för med varandra är nickets drömmar..
(bild saknas, lär komma senare..)

vi sitter och njuter av en flarra jack daniels när kissmedlemmarna glider in.
dem börjar peka ut den ena tiopoängaren efter den andra och låter dem komma upp pch puta med läppar och tuttar på scen.
vi boys, vi var avundsjuka...

konversationen gick typ såhär:

Fredde: Fan, jag skulle kunna tänka mig varenda brutta där uppe, helt sjukt. Bara grym kvalitét.

Nicke: Ja, galet, fatta hur mycket dom får ligga.. Och hur enkelt.

F: Orättvist.

N: Ja, jävlar vad jag skulle vilja vara blond och ha stora tuttar nu.

F: Va, skulle du? Jag skulle vilja vara Gene Simmons (frontfiguren i bandet..)


Rätt kul att nicket hellre vill åma sig mot kissmedlemmarna än att gulla med brudarna.
hängivenhet, är man kiss-fan så är man.

Peace! Fredde

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en designtävling i min blogg där du kan vinna en helt ny design :) var med och tävla om du vill.
Kram

2008-05-30 @ 10:53:59
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 10:56:46
Postat av: Sanna

svar: det står klart och tydligt att man INTE tävlar i den bloggen utan min blogg..

2008-05-30 @ 12:05:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Nissä

Grabbar, vi får börja ta betalt för reklam i vår blogg... precis som blondinbella ;)

2008-05-30 @ 13:00:47
Postat av: Jullä

Word, vi kommer bli snor rika :D

2008-05-30 @ 14:11:17
Postat av: ---> sanna

SURFITTA

/fredde

2008-06-02 @ 01:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0