Puro Palma

15 maj drog jag och farsan iväg till Palma de Mallorca där Hotel Puro hade bjudit in gäster till sin årliga sommarfest. Självklart var farsan bjuden och jag fick äran att följa med.


Vi landade klockan 8 på torsdagskvällen. Middag på Hotel Puro och sedan drog jag och min "nya bästa vän" Daphne vidare till Club Level.



Där träffade jag en väldigt trevlig spanjor vid namn John. Han var halvkass på engelska, så jag fick chansen att glänsa med min fantastiska spanska. Vid 7-tiden hade Daphne redan åkt hem och jag bestämde mig för att hitta en taxi och röra mig hemåt. Detta var lättare sagt än gjort. Efter 45 minuter och ingen taxi i synhåll erbjuder sig John att skjutsa hem mig i sin exklusiva Fiat punto.

Vi hoppar in i bilen, efter två motorstopp lyckas John komma iväg. Dock med en jäkla fart så han drar sidospegeln i bilen bredvid. Spegeln hänger i bara sladdarna och John säger det briljanta:

- No worries, I have super glue.

Jag höll på att dö av skratt! Killen tänkte seriöst limma fast spegeln igen.


John


Upp vid 12 på fredagen och shopping hela dagen. Jag köpte en hel del, men det mesta till mycket bra pris.
Kvällen var fri så jag och farsan gick och käkade. Jag köpte en hamburgertallrik och fick TVÅ hamburgare och en jävla massa pommes. Jag försökte, men allt fick inte plats.
Kvällen fortsatte vidare och vi snurrade runt bland massa pubar och träffade väldigt intressanta människor. Varav en kille lyckades sälja dessa otroligt snygga brillor till mig.




Lördag och strålande sol. Jag låg i solen hela dagen och brände mig såklart. Farsan satt i skuggan ett tag, men låg sedan på rummet och spelade Patapong. (världens roligaste spel)

På kvällen var det avslutningsfest på Puro Beach. HELT FANTASTISKT! Festen fortsatte sedan på Puro Hotel och den ena var fullare än den andra. Farsan åkte hem en stund innan mig och när jag kommer inkrypandes (bokstavligen) var han väldigt noga med att förklara att det faktiskt finns ett täcke i sängen. NÄHÄ!! Täcket var så hårt bäddat att han inte hade lyckats fått lös det och därav trott att det inte fanns något täcke. Som en lite kyckling har han i två timmar legat PÅ täcket och frusit häcken av sig innan han lyckades hitta det.

             
Puro Beach      


Hemresan var lång och jävlig med mellanlandning i Barcelona. Men jävligt skönt var att brorsan hämtade oss. Och ännu skönare var att ingen hade busat med mig. För jag är så jävla smart som inte lämnar min nyckel till någon!

Puss Lil'sis

Kommentarer
Postat av: Nissä

Hahahahah, faan vad kul att din far inte hittade täcket :D
Johanna, nästa gång ger du mig nyckeln!!!

2008-05-22 @ 10:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0