Punggren 22 år!

Idag fyller vår lilla Punggren 22 år. En fantastisk resa man får vara med på, se hur lite daniel utvecklas varje år. Det har inte hänt ett skit sen jag lärde känna honom i 13-årsåldern.
Vi firade idag Daniel med ett kalas hemma i fredde&dannes lägenhet i Årsta. En liten detalj var att Fredde & Danne är i Thailand, så vi fick själva öppna paketet och käka upp tårtan, men som ni alla vet är det tanken som räknas...
Det var egentligen ingen som ville komma, men vi lyckades skapa fram 5st "kompisar" under lowkickhot!
image169
En tårta formad som en kuk (moget Lillsis) och en stooort stoooort paket. Eller blir det 2 stora paket om man räknar med tårtan? *fniss*



Och i paketet var det....
image170
... Snuskhummern 4, som Danne så länge önskat sig.

Efter det lilla kalaset drog jag Lillsis och Daniel Lee till Café Opera på Showbolagets releasefest. Vi stannade i tre minuter innan vi kom fram till att vi inte alls var festsugna.
Vi kanske också börjar bli gamla?

STORT GRATTIS PUNGGREN! PUSS!!!

// Nissä


Kommentarer
Postat av: Punggren

Tack mina fina Kompisar....o inte tack till er som inte va der eller sa grattis...nemner inga namn... skont for ner jag kommer hem ska jag glo film.. lengtat so. pss po er ses snart.. fredde helsar ockso

2008-05-05 @ 18:45:37
Postat av: haha

hahahahaha

2008-05-05 @ 19:48:04
Postat av: Nicket

ja nu kommer samtliga grabbkvällar att äga rum hos danne och freddie den närmaste tiden ;)!!

2008-05-05 @ 23:08:19
Postat av: F

jajamensan! jag har babewatch 12, dubbel-cd gomnd ovanfor kylen ockso >)

2008-05-06 @ 18:41:50
Postat av: lillsis

det där ville jag verkligen inte veta!

2008-05-06 @ 18:58:03
Postat av: Nicket

hahahahaha, busted!

2008-05-06 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0