Party n' kickass i Göteborg i helgen

På fredag kommer jag, Hayes, Daniel Lee och Julle åka ner till Göteborg. Målet med resan är att jag ska vinna en Svensk Mästartitel i Kickboxning. Jag är ju sedan 2005 Svensk Mästare i kungfu, men har sedan vunnit en massa i kickboxning, så tyckte det va dags att få det på papper att man var bäst där också! 

Tre män ska göra livet lättare för mig denna helg. Hayes står för bra coaching och för fri passage i göteborgs nattliv (hayes var bustha rhimes livvakt när busta var i gbg och sthlm förra helgen och han sjukt bra kontakter med alla nattklubbar). Daniel Lee står som entertainer & massör och får mig att må bra i kropp och själ, både före matcherna och under festkvällens gång. Julle är... ingeting, vattenflasksansvarig möjligen, men alltid kul att ha med sig en kille som står skitpackad å vrålar & hejjar på en under tävlingen! Vilket dreamteam!

Vi åker ner på fredagen och tar in på Quality Hotell. Jag har lite ångest över hur det ska gå att sova i samma dubbelsäng som Hayes, hoppas att han inte tror i sömnen att han ligger bredvid en tjej....
image209
Hayes - min sovpartner

På fredagskvällen kommer nog Daniel Lee gå ut å träffa nån göteborgsbrud som han känner via facebook. Vi får förbereda oss på att ta emot en ledsen Lee när hon inte dyker upp.
För min del blir det bara att fokusera och att tappa det sista kilot inför invägningen.
Lördag morgon, jag lånar hotellets bastu för att klara invägningen. Därefter är det dags för invägning och fight!
Jag kommer antagligen ha en liten fanclub, Stina & jossan ska komma å kolla å hejja på mig, alltid lite lättare å göra bra ifrån sig när snygga tjejer kollar på ;)

När jag förhoppningsvis vunnit mitt guld är det dags för att göra det jag älskar så ömt här i livet. Äta mat och dricka alkoholhaltiga drycker. Jag har varit nykter i två månader, gått på diet i en månad. Nu äntligen ska jag få ha en karatefylla och äta vad fan som helst, när som helst, i vilka mängder som helst, helt underbart! Vi tar in på ett nytt fräshare hotell, Riverton, där det finns en spaavdelning.
image210
Jacuzzi på Hotell Riverton

Det blir mys och avkoppling på spa-avdelningen och därefter fet middag på hotellet och förkrök på hotellets Skybar.
Efter det blir det party party party.

Säsongen är över, efter allt blod, svett & glädjetårar på mattan, ringen & i intervallbacken ska jag äntligen få släppa loss totalt. Kommer bli en grym resa.

GBG Here I come!
Nils "The Beast" Widlund


Kommentarer
Postat av: Pungis

hmmm eeeh har dom ingen spybar?

2008-05-18 @ 19:19:08
Postat av: Fredde

"Vi får förbereda oss på att ta emot en ledsen Lee när hon inte dyker upp. "

snacka om att skjuta dig själv i foten!!!

2008-05-18 @ 20:23:04
Postat av: vattenflasksansvarig

hahahahahaha!
Fredde your my man!!!!

2008-05-19 @ 11:39:44
Postat av: empsan

jävlar vad Hayes ser farlig ut på den där bilden! kan man hyra han som personlig bodyguard om man vill någongång? hähä.

2008-05-20 @ 01:02:11
URL: http://empsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0