Hanky rider och ett beslut fattades idag!!

Hej hopp alla mina hundar o katter!!

Har förgäves försökt kränga bilder på när Henke var ute o red i Lördags, han säger att inte en människa på denna jord ska få se dom! Men tro inte att jag ger upp så lätt, dom bilderna ska jag bara ha!!!
Men eftersom jag inte har dom nu så kan jag bara lägga upp en bild på hur jag tror Hanky såg ut denna dag.image194
Ni behöver inte alla ställa er upp o applådera mina skills i photoshop bye the way



Iövrigt så börjar de rycka ganska bra i brallorna nu efter den 12:e dagen vid livet som celibat, det blir en sak man verkligen hatar o älskar tillslut!
Men Nisse e så jäkla stolt o kaxig över sina 50 dagar, så jag måste klara av det här!
Efter en stor despyt mellan mig o min nedre region kom vi fram till ett mål! Nisse watch out, jag ska upp i 51 dagar nu är det bestämt! Muhahahahaha

Just nu känns det lite halv jobbigt, men kan tänka mig att om 39 dagar så kommer man vara kallsvettig o känna sig som en oskuld igen!

Så dealen är:

1: No sexy time
2: Inga privata handlingar
3: Kom inte på nå mer lagar, men dom 2 första kommer nog vara nog! 

Den 10:e Juni 2008 smäller de!!!!! Kyss mig inte fram till dess!


/ Julian the munk

Kommentarer
Postat av: Nissä

Jag hånglade eller pussades inte under mina 50 dagar! Totalcelibat, den tar du aldrig din kåtbock.

2008-05-14 @ 21:21:36
Postat av: Pungis

Julle bli inte rädd om det är en blöt fläck brevid dig på morgonen.... å akta dig.... jag har nyckeln till dig!!! puss

2008-05-14 @ 21:34:32
Postat av: fredde

100 spänn på att du inte pallar

2008-05-14 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0