Fjedag

Med tanke på att jag skulle upp på träningsläger på lördagen hade jag bestämt mig för att ta det väldigt lungt på fredagen. Fredric lyckades dock övertala mig till att vi skulle gå till ambassadeur en sväng, där det va nån mode-grej. Punggren och Julle hade flytt till E-tuna. Så bra gick det med Julles celibatperiod.
Hursomhelst så drog vi till ambassadeur.
image203
Jag, övertaggad Fredric och en skitpackad David.


Dansgolvet var riktigt Bra! Så pass bra så att roliga grejer hände på dansgolvet.
image204
Här ser vi en sminkborste som ramlade ur en väska då en tjej rockade lite fööör hårt!
image205
Fredric körde så pass avancerade dansmoves så att brallorna sprack!
image206
Olga fick ont i fötterna av nya skor, så hon tog av sig dem å rockade loss, trampade dock på glasbit.

En annan kul grej att Fredric "Cider" Gustaffson har börjat dricka öl!
image207
Fredric, med TVÅ öl! Det här kan inte sluta bra....

...det gjorde det inte heller. Efter liten efterfest uppe på prs-papi-björns lägenhet på hötorget hittar jag fredde i Soffan, han såg inte ut att må hundra.



Jätteskönt i morse när klockan ringde efter 2 timmars sömn. Fick kasta mig till träning, körde 2 timmarspass med en proffsboxare. Jag fick ångra gårdagen rätt hårt.

Fest ikväll eller?
// Nissä

Kommentarer
Postat av: F

jag var mest glad över att det var knappen som lossna och inte sömmen i arslet som sprack.

ett tag kändes det så, men tur var det

2008-05-19 @ 01:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0