Don't fuck with Nissä

Fredric och Punggren kom precis hem från Thailand och Vietnam. Fredric gjorde misstaget att tro att han syster Johanna - Lil'sis var någon har kunde berätta saker i förtroende till. Han frågade Johanna om jag skulle sova i deras lägenhet inatt, då de tänkte väcka mig på nåt äckligt sätt. Lil'sis som jag har umgåtts mycket med en vecka nu när grabbarna har varit iväg, har jag hjärntvättat. Hon är helt på min sida mot grabbarna och berättade direkt för mig om deras planer...

Jag och Lil'sis har snackade hela dagen om hur vi ska jävlas tillbaka och Lil'sis kom på en riktigt bra idé!
Grabbarna kommer säkert va sjukt trötta och jetlaggade och younameit tidigt på morgonen, och det var något vi skulle utnyttja. Vad kan va jobbigare än det här...


image173
Lil'sis med sin busblick =)

image174
Vi fyllde 250 muggar á ca 2dl. Alltså 50L vatten!

image175
Det här blir det pojkarna möts av vid ytterdörren...

image176
Och när de öppnar blir det lite svårt å kliva in...

Jag vet fortfarande inte hur ni lyckades komma in, det ska bli ruggigt skoj att höra. Vi gissade hela kvällen och vi tror att Fredric får något slags dampryck och att Daniel bara går rakt igenom muggarna och slänger sig i sängen.

Grabbar, ni är inte smarta som börjar jiddra med en kille som har haft en ytterst tung uppväxt i Nacka!!!

50 Liter kärlek från Nissä och Lil'sis

Kommentarer
Postat av: Trött kille

Fittot...!!

2008-05-07 @ 09:20:44
Postat av: Mallan

Hur roligt som helst ju!

2008-05-08 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0