Viva Las Vegas

Hey PRS!

Fan va soft att vi har en blogg nu oxo, PRS bara expanderar! Snart ar vi ett valettablerat partyforetag runt om i hela varlden! Jag ar i Vegas nu sa jag kollar upp en plats till att bygga Casio PRS ;)

Har bara 12 dagar kvar nu pa resan boys! Tankte bara vinna upp en skon sommar kassa har i Vegas, sen shoppa loss lite i NY, sen styr det hemmat mot skona svedala land! Appropa sommar! Vad hander? Blir det nagon Sthlms-veckan pa alla varan kara Alle skolan i ar igen eller? Nagra andra planer?

See ya soon babes!

/Nicket

ps. Bild utanfor Playboy Mansion ;)

image64

Kommentarer
Postat av: Nissä

Att stå utanför playboymansion-grindarna är väl ungefär som att vara sjukt hungrig och ha en blodig oxfilé framför sig som man inte får äta... så jag tycker bara synd om dig nicket!

I sommar verkar vi hugga gotland och satsar istället på smögen och varberg. Dessutom åker vi till Magaluf en vecka i juli, så feel free att hänga på allt bara snuttegull!

Ses snart,
kärlek

2008-03-28 @ 10:33:25
Postat av: PorrA

Jag följer med till Alléskolan å sandlådeposar när du vill=) du fpr kolla upp allt i Vegas, ska dit i sommar så ta me lite tips hem.

Puss

2008-03-28 @ 21:03:41
URL: http://hejlisa.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0