People change...

Jag kommer ihåg Fredric som den modemedveta killen men den rätta frisyren, de hetaste glajjerna, coolaste skorna och senaste skärpet. Grabben som kunde stå en hel förfest och fixa frillan med sju olika vax till perfektion.

Här har ni honom på gotland v.29 2004

Observera i solglasögonen vem som tar bilden, Diva!

Och här har ni honom i stockholm december 2008
 

Jag vet inte om det är fredric eller modet som har förändrats mest...

Förövrigt så längtar jag till helgen!
Tänkte gå ut på någon av stockholms heta nattklubbar. Skaka lite rumpa med blonda nötskal, som faktiskt är målmedvetna tjejer som har siktet inställt på antingen moore eller slitz, för att sedan sitta på donken och grisa med en dubbel QP cheese. Och sist men inte minst vakna jävligt törstig så jag få njuta av stockholms prisbelönta kranvatten!

Ska du med julle?

Med kärlek
Nissä

Kommentarer
Postat av: F

hahaha din jävel! fan, nu måste jag hem o hugga dig! synd för dig att min externa typ heter nisse för att den är så full med skit på dig. grr

men fan va jag skrattade, gillar inlägget, men samtidigt skäms jag :P

inte puss!

2008-03-26 @ 14:15:47
URL: http://FU.right.now
Postat av: dessi

det tuffaste är ändå att du vet vad han har på sig december 2008! jag vill också kunna se in i framtiden

2008-03-26 @ 21:00:46
Postat av: lillsis

jag älskar dig för det här nils!

2008-03-27 @ 00:44:25
Postat av: Fredde

ok, då vet jag syster.

kan nog hitta en och annan bild du gärna skulle slippa se här.. men men, du har valt sida.

2008-03-27 @ 01:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0