paybacktime

image50
Tjejer! Bli inte lurade av hans fagra yttre, söta ögon och runda kinder.
Men jag förstår er, han är fan den sötaste 16-åringen någonsin..

Bakom snyggfejjan finns en kille som har en historia i Täby och orkar 8 dagar i veckan.
(jag hintar bara Nisse, avslöjar inget.. ;)

När 10 kr/burken biran öppnats kan det istället se ut så här:
image51
Nisses ständiga följeslagare under hela 04 och 05 var Rosali Svettband och Ture Truckerkeps..



image52
Trots att gangstashit-stilen inte funkar på en kille från Västra Henriksborg aiiight så...


image53
....Lyckas han, som sagt, alltid ha minst två 14-åringar efter sig.




Btw, jag tror att Nisse spelar mycket på låtsastvivlen kring min sexualitet för att han själv innerst inne är osäker..
Eller vad tror ni?
image55

Signerat F

Kommentarer
Postat av: Nissä

Du har verkligen lyckats gräva fram de mest ugly pictures ever. Jag ska ruva på en fet hämnd, du går inte segrande ur denna strid fredric.

Kyliga hälsningar

2008-03-27 @ 08:21:27
Postat av: F

Tycker jag gick ut rätt lugnt med tanke på de bilder jag snubblade över igår..

Det kommer inte bli roligt för dig om du fortsätter ;P tycker du ska vifta med vit flagg

2008-03-27 @ 14:50:47
Postat av: Amanda

Du e ju de sötaste som finns haha :)
puss på dej älsklingen :)

2008-03-27 @ 14:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0