lillasyster bloggar

att umgås med min bror freddie plus extra bröder nisse, danne, julle osv. är alltid lika spännande. dagen förgylls på ett eller annat sätt och för det älskar jag dem. 

som lillasyster till dessa sköna grabbar får man höra det mesta. mycket av det hade jag kunnat leva utan, men samtidigt finns det inget bättre än att höra dem berätta om sina bravader. mindre bra och mindre dåliga, men alltid lika roliga. många gånger frågar jag mig själv hur deras (små?) hjärnor fungerar, men jag har kommit fram till att det är bättre att lägga min energi på annat för jag kommer nog aldrig att förstå. dock så vet jag att det jag älskar med dem är deras livsglädje, deras energi och framförallt deras kärlek till varandra. "du är aldrig ensam" säger allt! 

påskhelgen har varit nice, trots förkylningen som har attackerat mig. invigningen på café pop var mysig, en fantastisk känsla att äntligen vara klar efter timmar av målning. härligt sällskap, dock var mitt humör lite halvdant pga de få timmarna sömn jag lyckats skrapa ihop under vecka. men jag bröt ihop och kom igen, så kvällen slutade bra ändå :) 

hängde med dessi igår, underbart! förfest och sedan utgång och kvällen var väldigt lyckad som ni kan se från bilderna brorsan lagt upp. och freddie, förlåt men jag kan inte rå för att dina innebandypolare är så jävla fräscha. men, i owe you one bro, maybe 2.

söndagen har varit skön. lunch med grabbarna i kungshallen, alltid succé. negativt dock att tacobars maträtter bara blir mindre och dyrare. tur att jag inte är så stor i maten. 

hänger hos brorsan nu, men snart får dem dambesök så jag ska nog bege mig hemåt. men som sagt, jag lär ju få höra imorgon vad kvällen hade att erbjuda. :)

en sak till, lite ledsen att jag inte har målat ett enda påskägg, men jag tar igen det nästa år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0