A Hej!

De va som fan, nu har vi en blogg!
Buy the way nisse, tack för att du valde den snyggaste bilden på mig när du skulle presentera mig (ser ut som jag är gravid i 5:e månaden)
Men what ever, slog ialf Micke/Mai Thai love you long times bild :D oslagbar bild!

Fick ett glatt besked idag, förutom att man fick lön idag så ringde Folksam o förklara att 5000 kr kommer titta in på mitt konto nu i veckan!
Det lönar sig att vara bli nedslagen ibland! Så nu blir det nya pjuck o tv spel :D

Förutom att man kommer vara hyfsat loaded den här månaden så ska jag även testa att inte röra mig i närheten av nån av alla Stockholms "heta" nattklubbar o se hur mkt man sparar in! Så boys, inge mer gå till nån klubb, skaka rumpa med blonda nötskal som inte vet skillnaden mellan gravitation och graviditet för att sedan sitta och grisa dubbel QP cheese sedan hem och sist men inte minst vakna som en påse skit!
Om jag ska dricka blir det på en bar lr hemmafest!

aja nu ska jag glo på Simpson

Hej hopp pillesnopp / Don Juàn/King Julian/Casanova The one the only jay master Marklund      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0