Vem fixar brudar till Ray Sefo?

Min torsdag börjar med att vi har examensprojekstredovisning. Vår rykreteringsplan för GC Bar presenteras och det går grymt bra. Efter det drar vi ett skönt gäng till Josefinas och dricker, det här skulle vara början på en femdagarsfylla!
På kvällen drar jag och Hayes till Bingos fest där vi möter upp fredde + pappa. Senare kom halva prs. Jag tror inte jag sett så många snygga tjejer på en och samma fest. Bingo hade den skönaste outfiten på festen, helt klart.
image273

Det fanns två björn gustafsson på stället. Dels komikern och dels vår prs papi.
Prs papi björn och Hayes sjöng kareoke, "vill ha dig i mörkret hos mig" vi låg dubbelvikta av skratt... Jag filmade allt, men jag blev hotad till döden om jag skulle lägga upp videon någonstans.


Träffade även våra gamla gotlandstjejer som vi hängt med 3 år irad på alléskolan!


Lite senare under kvällen ska vi ta en taxi till cafét. Jag, björn och David hoppar in i en taxi med en snubbe som ska till Östermalmstorg. Han är från Nya Zeeland och vet bara att han ska till dit för att möta nån polare. Det lät ju litesådär, vi försökte istället tvinga med honom till cafét där vi hade en massa gratis dricka som väntade (Tack Björn, Fredde och Danne på Mediagallerian!!) Vi fick nästan med killen, men han var tydligen tvungen att åka till ösertmalmstorg. Han sa att vi kunde festa en annan dag, och gav sitt visitkort till mig. Jag kände inte igen honom, men det var ingen mindre än K.K Zach från dokusåpan The Contender Asia. En världskänd thaiboxare! Han va här för att vara med på K1-galan på lördagen i globen. Han sa att jag var välkommen till Nya Zeeland för att träna med honom, vore grymt!


På cafét hade vi grymt roligt. I vimmlet tycker jag att jag känner igen en snubbe. Det är ingen mindre än Ray Sefo, en K1-legend. Killen med hårdast haka i världen. Jag går fram till honom och petar lite på hans haka och snackar lite skit.

image277
Ray Sefo!!!

Dock klagade Ray lite på att det bara var killar som var framme och ville snacka, inte så många tjejer som har koll på K1-fighters. Jag gick då fram till ett par snygga tjejer och berättade om vilken legend som stod bakom dem. De gick då fram och började ragga på honom. Lite senare kommer Ray fram till mig och tackar så mycket.

Grym morgon, grym dag och grym kväll. Skoj att få träffa världens bästa fighter ute i stockholms nattliv!

Ray-pussar
Nissä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0