Världens längsta fylledag!

Dagen började med avslutning på skolan. Det blev champagnemingel, diplomutdelning och klasskort som vi själva styrde upp. Simbas och Anna var ganska överförfriskade och snodde var sin champagneflaska! Gangstas!!!

Sista gången i skolan     Bit-Y med glasen!             Anna visade tuttarna!

Fredrik Lindberg, aka Playboy hade varit en riktig pluggis under dessa två år och fick pris för bra betyg - boken Bitter Fittan! Stort grattis Playboy, du får inte vara med i Bit-Y längre!


Business IT klassen!

Det bar sedan ut på skolgården där vi drack upp den snodda champagnen.
                     
Jag och Simbas                                     Skåååål!

Vi samlades sedan upp på Josefina där vi myste i ett par timmar.

Y
     
Magnus Brodén!                                                                    Mojito!

Vi hade sedan personalfest på Nordea. Vi körde tre-rätters på Tyrol och tävlade sedan i femkamp på gröna lund. Jag spöade skiten ur dom, kanske för att jag var den enda som kunde stå på benen efter fylleslaget inne på Tyrol. =)

Jag och Eva, min dejt för kvällen!

Kvällen avslutades på en fest inne i stan med mina små prsare. Va länge sen man va på en riktig hemmafest!

Joel, Sofia och jag!

Det blev ganska likt en fest när man var 14år, för vissa iallafall. Nämner inga namn (SOFIA) men nån var så full så att när personen dansade så tappade hon balansen och flög rakt in i väggen och deckade, väldigt underhållande =)

Fylla från 10-02, börjar likna en charterfylla!

// Nissä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0