Skolfest på Nackademin!

Avslutningsfest på skolan, David kom förbi mig och övertalade mig till Piff&Puff-tema.

David, Linda Widding - jurudikläraren och jag.

I Kiss Jani!                            Darrelito!                          N&D & Tjejerna

Freddie.g och Lee kom förbi lite senare på kvällen. Lee börjar då sparka lite mot mig, slutar med att jag hoppar upp och gör en jumping backkick mot Lee. byxorna var lite för tighta för den tekniken.  Så här gick det...


Tur att Lee bodde nära, fick gå hem till honom och byta om. Kvällen avslutades på Soap Bar och Laroy, UTAN massa ninjakickar...

Fredde, kan du laga dom?
Nissä


Kommentarer
Postat av: jossan

Tjockis nisse :D aldrig kunde man tro att byxorna kunde spricka på dig ;) hahaha..

2008-06-17 @ 17:49:25
URL: http://josefinahlgren.blogg.se/
Postat av: fredde

släng upp 50 spänn och en bärs, så fixar jag

2008-06-19 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0