Punggren har två mål i sommar...

Och det är:
 
1. Att få vår gymguru Daniel Lee tjock
Stackars Lee, sen han gick med i sekten PRS har hans bodybuildningkropp börja lika våra andras kroppar mer och mer... Hur?
Jo, vi super han full, så hans omdöme blir sämre. Därefter bjuder Punggren honom på Mcdonalds varje kväll.
Han ska fan inte vara snyggare än oss andra på beachen!

2. Att cockblocka mig.
Men Punggren som det ser ut nu, är det jag som lyckas blocka dig på alla möjliga sett.
Jag träffade nämnligen en tjej, som jag inte riktigt orkade vara med, som inte bor i Stockholm och behövde någonstans att sova.  Jag skjutsade henne till Punggren och sa att hon fick sova där. Stackars Daniel som faktiskt är väldigt snäll mot tjejer lät henne vara där. Lite senare på kvällen hade han en msn-konversation med Lee. Punggren skriver då "Fan, jag kan ju inte ens runka när hon e här!
Lee ringer då upp mig: "Nisse, du har tagit cockblocking till en helt ny nivå!"

laddade över lite bilder Ftp'n, från en mapp Nicket lagt upp hittar jag denna bild

Jag vet inte vad jag ska säga Nicket, hoppas att inte Cristel läser bloggen...
Snygg bonn-bränna Gurra!

Pöss
Nissä 


Kommentarer
Postat av: fredde

bästa bilden på länge

2008-06-16 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0