Midsommardagen

Dagen efter...

Jag vaknar upp av alla pigga jävla idioter som efter en superduperkaratefylla är uppe 9 på morgonen och grillar korv? WHY? Vill ni ha bling-bling i käften eller? (morgonstund har guld i mun)
Nicket var dock sist upp, han var omöjlig att väcka i dessa helt hetrosexuella ögonförmörkare.

Behövs ej kommenteras...

Det var iofs helt ok när man väl satt med en brat (nej, inte julle, en bratwürst!) och en bärs vid halv 10 å njöt!
Dock kom ångesten krypande när Punggren tvingade vår PT Lee att köra ett gympass med honom. Jag fick avbryta den tänkta fyllan och hänga på, efter en halvtimma var vi helt slutkörda och pumpade som aldrig förr.


Men orka! Lee med petpinnen!

Tjockt med chill.

Vi åkte sedan till till "stan" för att käka. Det tog en timme innan första personen fick in sin pizza. Vi var föga förvånade, vi var i MALMKÖPING. De hade väl aldrig fått mer än en beställning på en dag tidigare. Alla satte sig vid ett stort bord, det fanns plats för alla. Lee valde dock att sätta sig vid sitt eget bord. Då frågade jag "Lee, varför sitter du inte med oss för?" Han svarade då "Ni är rovdjur, jag vill inte riskera min mat"

     
   Vanliga människor               Rovdjuret Lee

Vi Stockholmare är jävligt hatade ute i landet. Men nu ni... inte längre!
Fredde hjälper till med startkablar å massa tjaffs för att få igång en bmw!

Vi har nu fri logi hos Sven Svensson i Malmköping om vi vill dra en partyresa dit (troligt, ja!)

Väl tillbaka på vår bonngård börjar jag rocka loss riktigt rejält på roséfanta. Jag rörde mig inte fläcken på två timmar, utan satt i hamocken med Gurra och bara drack drack å drack. Cristel fick vara min servitris och serverade mig konstant med påfyllning. Vid 16.30 va jag så packad så att de nyss 4 kossorna som satt å stirrade mig var 24st!

Servitrisen serverar!

Då var det dags att vara DISC-jockey

Jag tror jag snurrade Disc'en 100 varv innan alla hade fattat "skämtet"!

Gurra blev lite för brunstig, kunde inte hantera 3,5orna. Han blev ett hot mot kossornas överlevnad när han fick den djuriska blicken fäst på kossan MU, och vi var därmed  tvugna att sätta koppel på honom.

Kriminalvårdare Cristel!

Det var sedan dags att sänka sitt handikapp, vi drog till playa del bonngård och lirade lite gölf!
Nicket försökte skylla på spriten men han kom som längst 8,3m. De bollar som rullade ner från utslagsplatsen fick han hämta i vattnet, sämst nicket! Fredde med sin bandysving fick till ett par riktigt fina, jag fick se mig slagen, trots att jag lirat golf och ändå har ett respektabelt handikapp på 23,2!
   
Bra där!                               *Tänker på dej*                   Tiger Gustafsson

När vi kom tillbaka var ett nytt fylleslag ett faktum. Vi grillade 27kg kött och hade införskaffat 6 flak 3,5or för att ha proviant för en till kväll. Vi körde igång ring of fire samtidigt som vi åt och drack.
 

Precis som kvällen före har jag lite svårt att komma ihåg vad vi egentligen gjorde. Men jag vet att vi gungade, för det har jag bildbevis på, här kommer fjedjic!



Fredde blev sjukt skraj när vi sa att han va påväg in i trädet...

Tydligen blev Fredde paralyserad av gungning i kombination med 3,5orna och fick därför hjälp med tandborstningen:
 

Julle har fått problem med näshåret:
  
euw, trimma!                        So sexy, the hoff?

Gurra och Julle drog iväg på "välta-kossa-jakt". Efter en timme hittade det en nyskiten skit. Gurra satte ner ett finger och sa "Den är fortfarande varm, de är mindre än 30 min härifrån" och fortsatte sedan jakten. De kom tillbaka senare, utan framgång. Julle hamnade till slut i sin cp-vagn och deckade där.

De e najs.

Lite senare på kvällen kommer jag in i ett rum där Punggren håller på att få till det. Jag va bara tvuuuugen att lägga mitt emellan för att berätta en rolig historia. Det slutar med att tjejen blir skitlack och drar därifrån och att Punggren dör av skratt. Sen somnar vi tillsammans. Vi är verkligen bra på det där med tjejer!

Love ya guys // Nissä

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.

vi är 15 tjejer som behöver ett antal killar till en fest på östermalm, kan ni ställa upp.

vi är 88.er och är galna på dansgolvet.

jag som skriver är ett stort fan av eran blogg.

hör av er snarast, puss tjejerna

2008-06-26 @ 00:46:54
Postat av: JM

För bra för o vara sant :P

2008-06-26 @ 05:49:22
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: JM

Gissar på att de e Hayes payback för busringningen han fick :)

2008-06-26 @ 09:06:38
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Pungis

Nisse pisse.. du fick lite om bakfoten. julle stoppade ner fringre i bajset inte gurra!!!

2008-06-26 @ 11:57:56
Postat av: pungis

kan inte vara Hayes. Det är för få stavfel i texten

2008-06-26 @ 18:43:51
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0