Lööööööördaag!

Dags för klubbmästerskapen på södermalms shaolin!
Henke, vår största PRS medlem hade efter 2 års kungfutränande bestämt sig för att tävla!
image290
Asvig?

Henke köttade på väldigt bra, måste varit hans expertcoachning jag stod för...
Han var dominerande i båda matcherna och nu är siktet inställt på Allstyle Open till hösten, skoj!
Vi såg till att fira henke genom att dra till josefina och dricka lite frozen daquiri och rosévin.


Vi passade på att bygga sommarens första PRS-pyramid!
image293

Efter en lång solig dag åkte jag, Kevin, Chalat och Daniel x 2 till K1 galan. Eftersom Mediagallerian är samarbetspartners fick vi dom bästa vip-platserna precis vid ringen. Vi slog oss ner på platserna, Bingo hamna brevid med sitt tjejgäng, inte helt fel. Snackade lite skit med Liam från sökarna och sen var matcherna igång. Jag blev ruggigt ruggigt sugen på att fightas. Hoppas på att jag är med nästa år...
image295
Grym grym grym fighter...
image294
Josefina hade satt sina spår....

Kvällen avslutades på Ambassadeur där vi rockade loss rätt hårt!
Ännu en lyckad kväll!

Kjaaaaam
Nissä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0