Klassfest!

Vaknar upp med en skön bakfylla, drar en återställare och åker sedan ut till Mörby där BIT 06, min klass, har poolfest! Mitt på dagen!
Titta vad gangster jag är på tåget påväg ut...


Anna, vår festfixare, har fixat mycket mycket dricka, kanske för mycket.
Stämningen är på topp och det mesta är som vanligt; Pontus är för full, David är hemma och sover, Jens är huliganisk, Darre drar dåliga skämt, jag har lowkickkrig med Jani och Lötman sitter i skuggan, dricker wiskey och röker cigarr.


Vi hade delade meningar i klassen om den här tröjan är snygg eller inte. Vissa hävdar att det är mormors gamla utschletna trasa och andra att det är såå summer 08!

Jag tycker du e soet iallafall Filip...

image287
Grym dag! =)

Vi åkte sedan till Emelie och festade vidare. Där hade Annas stora inköp av alkohol satt sina spår.
Radio-jens var rätt glad i hatten...

Huligan?

Vår klass e grym, ska självklart bli skönt att börja jobba, men man kommer sakna alla fätt!

BIT-Y
Nissä

Kommentarer
Postat av: PorrA

Fy fan vilken huggning, ja ska aldrig mer dricka!

2008-06-02 @ 15:49:51
URL: http://hejlisa.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0