Hur gör man när man går på dejt?

Lee har blivit uppraggad på facebook och ska på gå dejt på onsdag. På msn börjar Lee fråga mig hur man gör när man dejtar:

Daniel Lee säger:
fan ska man göra på en dejt då
Daniel Lee säger:
käka middag. ta en kaffe efter. bio? ta några drinkar?
Daniel Lee säger:
måste städa hemma tror jag
Daniel Lee säger:
köpa hem lite vin
Nissä säger:
ta några drinkar..
Nissä säger:
aa eller vin..
Nissä säger:
det blir stelt annars!
Nissä säger:
ta en drink, sen bowling
Daniel Lee säger:
aa sätta sig på nåt drink ställe
Daniel Lee säger:
o sen bowla? sen då?
Nissä säger:
sen strike ;)
Nissä säger:
men typ "ska vi hem till mig å ta en till drink?" 
Daniel Lee säger:
haha joo de e sant
Daniel Lee säger:
ingen middag alltså
Nissä säger:
nä fyfan vad stelt 
Nissä säger:
du kanske kan hantera de bra, men inte jag..
Daniel Lee säger:
haha äh vi får ta några drinkar o bowla eller nåt. sen hem till mig hihi
Daniel Lee säger:
om hon ser bra ut i verkligheten
Daniel Lee säger:
annars tar jag bara några drinkar för att stå ut

Haha Lee, du e så skön. Om hon e ful så "tar du några drinkar för att stå ut"?.  Vi önskar dig lycka till. vi kommer INTE spionera ;D Resultatet får ni på torsdag!

Dejtmästaren.... NOT! / Nissä


Kommentarer
Postat av: fredde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



HAHAHAHAHHAHAAHhahahahHAHAHAHAHA

2008-06-25 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0