Halvnaken på stureplan, sova på buss & kram av Fredde Le grand

Torsdags - Strålande väder, strålande humör, strålande glitterkräm lånat av Björn.
Lite småbakis efter festen dagen före på Hotel Sign där Mediagallerian medverkade på nån slags golfefterfest. Danne brände alla sina pengar han fått tillbaka på skatteåterbäringen och fick mig katastrofpackad, tack skatteverket.

Jag mötte upp mr Dickens och knallade in till humlan.
Me and Mr D

Vi trodde vi var på Rhodos...

Björn hade med sig en jävla massa rosé och jag hade 3l fanta = succé
David passa på att visa sina kunskaper han fått efter att ha säsongat på Magaluf och GC ett antal säsonger;

Vem var det som kasta?

Det blev lite för mkt för min del... När jag skulle åka hem ett par timmar senare sätter jag mig på buss 446 från slussen som går långt långt ute i nacka. Min resa ska ta 5 min, två busshållplatser till henriksdal.
Jag somnar... och vaknar sedan upp. Jag tittar mig omkring och ser att jag är själv i bussen, som nyss var proppfull. Jag ställer mig upp. Då ropar busschaffisen "Är du kvar här inne?"
Jag: "Eh ja, var är vi någonstans?"
Busschaffisen Leif? : "Henriksdal!"
Jag: "Cool, stanna."
Jag hade alltså somnat, sovit i 1,5 timmar, åkt till slutstation, och sedan åkt tillbaka, nästan hela vägen till slussen!

Rosé & fanta, sömnpiller!

På kvällen har min landslagscoach i Kungfu, Anders Persson, bjudit mig + vänner på en releasefest på Undici. Det är någon ny tjejgrupp som lanseras och Anders var med i deras musikvideo.
Dom lirade sin nya singel på ställen, dom va rätt sköna faktiskt.
Golden Delicious heter gruppen, tre söta blonda tjejer.

Golden delicious-tjej + Anders!

Efter en stund drar vi vidare till Ambassadeur där Fredde Le Grand lirar.
Riktigt tuuuung musik! Alla boys kom dit, 15 prsare =)
Micke hade precis byggt vidare på sin tatooo:


Jag sa att jag tyckte det sa ut som arg stor spyfluga, vilket var mindre populärt i mickes öron! =)

Jag och Fredde Le Grand!!!

Kvällens slut var väldigt underhållande. Jag, Nicket och Punggren + nåra (hugg inte mig grabbar) hade lite efterfest i årsta, har inte skrattat så mycket på länge.

Ryska pussar
Nissä


Kommentarer
Postat av: johanna

ryska pussar.. hahahahahahahahahaha



lite mer än så va?

2008-06-09 @ 14:05:28
Postat av: Anonym

Va brudarna snygga som följde med på efterfesten?

2008-06-09 @ 17:49:30
Postat av: Nissä

Skitsnygga.

2008-06-09 @ 23:01:24
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi hörde det ;)

2008-06-14 @ 09:29:31
Postat av: SweGizmo

:D

2010-08-19 @ 23:15:17
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0