Gymbögar?

Lee har fått panik efter att fått höra Punggrens mål i sommar. Lee vägrar nu att bli fet och undviker oss när vi ska festa och är själv i gymmet och pumpar varje dag.  Vi försöker komma ner då å då och joina honom så vi inte ligger alltför långt efter!
Här om dagen bestämde vi oss för att ta en spännisbild efter ett pass. Jag satte igång självutlösaren och ställde mig vid grabbarna. Sekunden innan kortet skulle tas, kom jag på vilka jävla töntar vi var, stod fem svettiga grabbar och posade och spände sig framför kameran. Jag fick ett skrattanfall, de andra kunde inte heller hålla sig.
Kameran lyckades fånga skrattanfallet;

Era söta jävlar!

Pussilago
Nissä

Kommentarer
Postat av: Pungis

Nä asså vi tog inga mer bilder efter....nej

2008-06-16 @ 16:27:51
Postat av: helt anonym

Lee vinner, grymt snygg ju

2008-06-17 @ 14:20:26
Postat av: Anonym som vill få lee tjock

Han e ju tjockas av alla.. du ska se honom in real.

2008-06-18 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0