EM suger och det heter tydligen "en chips".

Ja, EM suger, även när det va igång!
Jag försökte nämnligen typ 3 gånger att se Sveriges matcher i kungsträdgården.

1a försöket: Jag kommer till kungsan där hela gänget väntar 15 min före avspark. Sverige-Grekland. Men nä, dom hade stängt hela kungsan för folk som ville in, 2 much people! Jag fick helt enkelt dra å kolla på matchen på boule och berså istället. Va rätt bra men ändå, ville se den i kungsan med mina hundar!


Jag fick vara med och fira efter matchen på after iallafall...

2a försöket:  Sverige - Spanien, jag kom nu in en timme före avspark för att vara säker på att få komma in, där boysen väntade. Nääää, va för mycket folk IGEN, en TIMME före! Gah! Knallade halvgråtande upp till prs-papi björn och såg den i hans lägenhet. När det började regna kom hela gänget dit, men ändå, VILLE verkligen smaka på kungsanstämmningen!

3e försöket: Nu hade jag planerat att typ tälta i kungsan inför matchen för att INTE missa den här gången. Dock gjorde söndagens fylla, då jag hade en sista festkväll med David innan han drog till Magaluf för att säsonga. Det blev 3,5or och häxblandning. Tror min kropp hade glömt hur man skulle hantera fjortisfylla och jag blev därför sjuk. Kan också bero på att jag under  "sanning och konsekvens" fick en strippdans av min bror, ja ni hörde rätt, min storbror Måns. euw!
Jag vaknade iallafall upp dösjuk på måndagen och kunde därför inte se Sveriges sista match i kungstrådgården, fick se den tillsammans med en pestsmittade punggren, fitta oxå!


Vad GÖR min genomvidriga bror? =)

Daniel Lee, kom iallafall förbi oss till årsta under sista matchen. Vi passade på att tjocka ner honom och bjöd på chips, cola, dipp, godis, U name it!
Daniel Lee lyckades säga, "kolla en chips på golvet", eller nåt liknande. Då svarade jag "Lee, det heter ETT chips!"
Lee: "Näää, skärp dig, du försöker bara lura mig"
Han envisades med att säga "en chips" hela kvällen. Please kan nån läxa upp honom? Han litar inte på mig längre....


Han börjar bli FET nu tjejer, watch out!

En chips
Nissä

Kommentarer
Postat av: cilla

hahaha... lägg upp mer bilder från söndagens fest... verkar som ni hade det galet... men varför släpa me storebror? Va för ont hade du gjort för och få en lapdance?

2008-06-20 @ 13:20:09
Postat av: Nissä

De andra bilderna e fan lite för vidriga ;)

Jadu, bror råkade glida förbi förkröket i poolen och tvingades med!

2008-06-22 @ 21:28:09
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: fredde

jag vill släppa censurkraven på vår blogg ;)







men ändå inte..

2008-06-23 @ 13:02:44
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: cilla

ja tycker ni ska lägga ut dem... herre gu va kan hända? jo vissa kan skämmas... men hej... tror ni gjorde värre saker på rhodos som e filmade/fotade av andra... bjud på er ;)

2008-06-23 @ 17:53:38
Postat av: JM

Vem e cilla? o nisse va hände med bror din egentligen?

2008-06-23 @ 20:33:51
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Nissä

Cilla verkar ju ha läskig koll på oss! Rhodosminnen! :)

2008-06-24 @ 00:41:10
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0