Afterschool på MS Gerda

Tisdagen bestod av att alla i Business-IT klassen, som jag går i, skulle hålla en miljöpresentation. Det var nog det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv, så det var vi tvugna att fira!
Vi hamnade på MS Gerda, som har ungefär samma känsla som Josefina. Skön miljö och bra musik.
image300
Rosé och Redbull light, nya sommardrinken!

När jag druckit tillräckligt mycket kom Kirre, som äger MS Gerda, fram till mig och bjöd på en flaska. Har träffat honom honom genom Björn (PRS-Papi) där vi hamnat på efterfester ihop ett antal gånger. Det bidrog till att jag blev jävligt packad. Mycket trevligt!



image303
Världens coolaste afterworkhund?

image304
Kärlek till BIT!

Slocknade direkt när jag kom hem, så nu sitter man jättepigg klockan 4 på morgonen. Intervju på Ework om 4 timmar, bara tagga om, det väntar ju en "after intervju"-drink sen ;)

Rosé Redbull Light-hälsningar
Nissä


Kommentarer
Postat av: Pungis

Ja ba älskar hunden.. lätt den stekigaste på stället

2008-06-04 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0