Tack Henke!

Stod på jobbet och va allmänt trött o ville bara att klockan ska slå 16.00 så jag skulle få gå på min semester, då får jag ett samtal från Hanky Panky som frågar följande:

Henke - Tjeeeeena!! Står du vid datorn?

Jag - Yes box, hurså?

Henke - Jag bråkade med kärringen och lämna henne på jobbet, kan du kolla upp vart st. eriksgatan 115 ligger på hitta.se? ( Kärringen = hans GPS med en sjukt jobbig tjejröst och visar alltid fel väg)

Jag - Men st. eriksgatan vet du väl ändå vart de ligger?

Henke - jo, men undrar om det är borta vid dig eller vid Fridhemsplan.

Så jag kolla snällt upp vart det var.

Jag - den ligger vid Vin & Sprithistoriska Museet.

Henke - okej! nice, har du vart där nångång?

Jag - nopp

Henke - det är sjukt nice där, det är typ ett museum

Jag - Nähä (med en lätt ironisk ton)

Henke - jo, det är de! (med en fullt allvarlig ton)

Vid de här lager bryter jag ihop i skratt och henke kommer på sig själv.

Tack Henke! du förgyllde min sista dag på jobbet!

Varma semester hälsningar / King Julian

Kommentarer
Postat av: Pungis

Bra där chenke

2008-07-04 @ 12:19:25
Postat av: Julian

Ja, jag såg felstavningen "lager", laget ska det stå



Hann före dig nisse :P

2008-07-04 @ 12:21:47
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Nissä

jag såg det 12.20 men jag lät det vara...

2008-07-04 @ 17:26:05
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0