Städat fredag...NOT!

Alla som inte var nyktra dagen innan på maxfesten mådde extremt dåligt.
Men, inte stoppar väl det prs för att gå ut å skaka lite rumpa?

Fredde å Punggren var på någon kundträff runt lidköping på pokerturnering. Fredde lovade dock att åka och möta upp oss i sthlm under natten någon gång. Vi lyckades få ihop ett skönt gäng ändå, vi hade till och med brudar på förfesten hos julle, wohooo! Linda + vän joinade!

       
Hayes hade med sig någon riktigt otrevlig vodka som han tvingade i oss.

Vi gick sedan vidare till Sense där det va riktigt lång kö. Tur att vi hade hayes med oss, va bara å knalla rakt in =)
Hayes med sina färska movie-star pengar, bjöd loss rätt bra.
      
Ostronpojkarna                   Shooots!                                Snyggt hayes!

Jag hade även "råkat" få mig mig ett par småjäger (2cl). Jag la dom i ishinken för kylning. När champagnen var slut kom en värdinna och hämtade ishinken. Jag sprang då efter, stoppade henne, och började gräva i ishinken. När jag tagit fram dem sa hon "sådär kan du ju inte göra".. jag svarade något i stil med "jag ska inte dricka dom , det är min polares och han ska bara få tillbaka dom". Då sa hon "Det där är som att ta med sig en pizza till en pizzeria!"
Jag kände mig faktiskt ganska lodig då.

Vi gick sedan vidare till ambassadeur. Här började det spåra. Jag träffade Simbas och hennes små vänninor, hayes tyckte dom va söta och ville behålla några.
   
Save them!                                     Peace?                      Beauti/Wounder- Full?

Nån skånsk kampsportare var på plats och kände igen mig eller hayes, dont remember. Han bjöd oss till bordet och gav oss en bra mängd med alkohol. Minnet e svagt men jag tror att skåningen och Linda tänkte göra flätor på Fredric.

TIHIHIH


Skåningen och groggludret

När klockan var 4 och stället skulle stänga ville hayes ta bild på mig + nån. Fler och fler joinade bilden och det slutade med att det blev en gruppbild på alla som var kvar på stället, trevligt!

Team Ambassadeur!

Vi var fortfarande festsugna och bestämde oss för att gå till gårdagens hak, Hells Kitchen.
Hayes var tydligen lite för överförfriskad för att komma in men lovade att vänta utanför på oss. Jag, Linda och Fredric gick in. 3 min kom vi ut. Jag blev nämnligen utslängd efter 2 min. Fredde och Linda drog direkt till dansgolvet medan jag skulle gå och pissa. När jag kom ut från toaletten stod två vakter och väntade på mig "du följer med här"... jaha...
Väl ute på gatan igen står Ola Ahlvarsson och minglar med nån brud. Ola är gammal kampsportskompis, vunnit vm i karate och kickboxning och är VD för Result där jag nyligen praktiserade.
Han föreslog att vi skulle ha en liten efterfest hos honom ute i djursholm.
Jag, Hayes, Linda, Ola och Anette (olas ex) satte oss i en taxi och åkte ut.
När vi var framme stod taxametern på 500 spänn. Vilken blåsning. Ola vägrade dock att bli blåst och erbjöd 350 kr för resan. Taxichaffisen vågade inte säga emot så mkt....

Jag skulle också tagit 350...

Det bästa var när taxichaffisen skulle åka, vevade han ner rutan och skrev. "DU ÄR BÖG, ALLA TRE!" och syftade på mig, Ola och Hayes...

Väl uppe i den magnifika villan bjöds det på en massa sprit, klockan var nu runt 6... Vi körde loss på dansgolvet!

Vilket dansgolv!

Vid 9 tror jag att jag deckade, på en pimpvind, där jag sov.

Pimpvind! Här ska det festas fler gånger =)

Jag väcktes 3 timmar senare av att Fredde och Nicket ringer..."Nissä vakna för fan, vi ska på roadtrip nu!"
Jag mådde så fruktansvärt dåligt, bakis som aldrig förr.
Mådde dock lite bättre när Anette och Ola bjöd på pizza.

Pizza, cola, calippo och tandborstar - vilket sova-borta-bakis-kit!

Anette hade riktigt bra tips. Hon hittade ingen is, så hon använde därför calippon som is i colan, vilket snille!
Efter pizzan kom Nicket och hämtade upp mig, nu var det dags för den magiska roadtripen....

Bakissöntnosen Nissä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0